
Ezért nem szabad papírral letörölni a WC-ülőkét, mutatjuk!
Egy japán, WC gyártással foglalkozó cég nemrég elárulta, hogy miért nem szabad WC-papírral törölgetni az ülőkét.
Komoly kritikákat kiváltani képes tanulmánnyal állt elő a használt és új telefonok árusításával foglalkozó Compare My Mobile, állítása szerint a randioldalakra regisztráltak esélyeit komolyan befolyásolhatja, hogy a mellékelt fotóikon milyen márkájú kütyük láthatóak.
A tanulmányának elvégzése érdekében hamis profilokat hozott létre a Tinderen, ezek között csupán az volt a különbség, hogy milyen mobil vagy egyéb kütyü volt látható a fotókon.
Az összesen 50 ezer adatpont elemzése rámutatott, hogy az Apple eszközeinek mutogatása drámaian megdobta a potenciális randipartnerek számát: az iPhone 76 százalékkal, az Apple Watch 61 százalékkal, míg az Apple EarPods 41 százalékkal növelte az érdeklődők számát.
A Samsung márkájú termékek is pozitív hatással voltak az esélyekre, 19 százalékkal több potenciális partnert eredményeztek.
A más márkáktól származó eszközök mutogatása viszont kimondottan csökkentette az érdeklődők számát: a Google 10%-kal, a Sony 14%-kal, a Huawei 23%-kal, míg a OnePlus 30%-kal.
Ez még hagyján, a Blackberry villantgatása ugyanis felért egy virtuális mészárlással, 74%-kal redukálta a lehetséges randipartnerek számát.
Ennél sokkal érdekesebb a nemek és korcsoportok közti bontás. A sejthetőnek megfelelően a férfiakat meglehetősen hidegen hagyta, hogy a nők képein milyen márkáktól származó kütyük voltak: a 18-25 éves korosztály esetében átlagosan 15,5% volt a befolyásolás mértéke, 25 éves kor felett pedig átlagosan 3,4%.
Ezzel szemben a nőkre minden korosztályban gigantikus hatással voltak a márkanevek, korcsoporttól függően 53-70%-ukat befolyásolták abban, hogy találkoznának-e a fotókon látható férfival.
A márkanevek a legnagyobb mértékben a 31-35 éves (70%) és a 36-40 éves (67%) korosztályt befolyásolták a döntésben.
Végül a kereskedés publikálta a TOP6 olyan nagyváros listáját is, amelyek esetében a legnagyobb mértékben számítottak a márkák, plusz a legnagyobb versenyelőnyt jelentő kütyükre is fény derült:
Egy japán, WC gyártással foglalkozó cég nemrég elárulta, hogy miért nem szabad WC-papírral törölgetni az ülőkét.
A vegeta évtizedek óta lapul a magyar háztartások polcain, mégis az egyik legmegosztóbb termék.
Esélylatolgatások, magyarázat, lehetséges dátumok a cikkben.
Misszión volt.
„B*szhatjuk a 72 óránkat” – videón, mit gondolnak a budapestiek a brüsszeli túlélőcsomagról
Marine Le Pen: A bíróság politikai döntést hozott
Itt a vége, Gulácsi Péter egy mondattal búcsúzott el
Sulyok Tamás megszólalt az egyre durvább hangvételű közbeszéddel kapcsolatban (VIDEÓ)
Alázás és állattámadás a Farm VIP versenyében, magyar celebet köröz a rendőrség, Kállay-Saundres elhagyja az országot
Mindent bevetettek: megtalálták a Litvániában eltűnt amerikai katonákat
Megtalálták három eltűnt amerikai katona holttestét
NB II: Vasas FC–Soroksár SC
Márki-Zay Péter lökheti a szakadékba Magyar Pétert
Kilökdöste késes támadóját egy nyugdíjas az otthonából
Ismert zenész a pénteki baleset halálos áldozata
Információ érkezett Schumacherről: szomorú a helyzet
Egy japán, WC gyártással foglalkozó cég nemrég elárulta, hogy miért nem szabad WC-papírral törölgetni az ülőkét.
A vegeta évtizedek óta lapul a magyar háztartások polcain, mégis az egyik legmegosztóbb termék.
Esélylatolgatások, magyarázat, lehetséges dátumok a cikkben.
Misszión volt.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.