Kiderült, milyen márkájú mobilra buknak legjobban a nők

Egyes cégek termékei jelentősen növelik a randevú esélyét, míg mások elkergetik a partnereket.

Forrás: origo.hu2020. 08. 30. 19:40
Forrás: Pexels
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

 

Komoly kritikákat kiváltani képes tanulmánnyal állt elő a használt és új telefonok árusításával foglalkozó Compare My Mobile, állítása szerint a randioldalakra regisztráltak esélyeit komolyan befolyásolhatja, hogy a mellékelt fotóikon milyen márkájú kütyük láthatóak.

A tanulmányának elvégzése érdekében hamis profilokat hozott létre a Tinderen, ezek között csupán az volt a különbség, hogy milyen mobil vagy egyéb kütyü volt látható a fotókon.

Az összesen 50 ezer adatpont elemzése rámutatott, hogy az Apple eszközeinek mutogatása drámaian megdobta a potenciális randipartnerek számát: az iPhone 76 százalékkal, az Apple Watch 61 százalékkal, míg az Apple EarPods 41 százalékkal növelte az érdeklődők számát.

A Samsung márkájú termékek is pozitív hatással voltak az esélyekre, 19 százalékkal több potenciális partnert eredményeztek.

A más márkáktól származó eszközök mutogatása viszont kimondottan csökkentette az érdeklődők számát: a Google 10%-kal, a Sony 14%-kal, a Huawei 23%-kal, míg a OnePlus 30%-kal.

Fotó: Pexels

Ez még hagyján, a Blackberry villantgatása ugyanis felért egy virtuális mészárlással, 74%-kal redukálta a lehetséges randipartnerek számát.

Ennél sokkal érdekesebb a nemek és korcsoportok közti bontás. A sejthetőnek megfelelően a férfiakat meglehetősen hidegen hagyta, hogy a nők képein milyen márkáktól származó kütyük voltak: a 18-25 éves korosztály esetében átlagosan 15,5% volt a befolyásolás mértéke, 25 éves kor felett pedig átlagosan 3,4%.

Ezzel szemben a nőkre minden korosztályban gigantikus hatással voltak a márkanevek, korcsoporttól függően 53-70%-ukat befolyásolták abban, hogy találkoznának-e a fotókon látható férfival.

Fotó: Pexels

A márkanevek a legnagyobb mértékben a 31-35 éves (70%) és a 36-40 éves (67%) korosztályt befolyásolták a döntésben.

Végül a kereskedés publikálta a TOP6 olyan nagyváros listáját is, amelyek esetében a legnagyobb mértékben számítottak a márkák, plusz a legnagyobb versenyelőnyt jelentő kütyükre is fény derült:

  • New York (USA) – Apple EarPods
  • London (Egyesült Királyság) – Apple iPhone 11
  • San Francisco (USA) – Apple Watch
  • Los Angeles (USA) – Apple iPhone 11
  • Vancouver (Kanada) – Apple iPhone 11
  • Manchester (Egyesült Királyság) – Apple Watch
  • A téma legfrissebb hírei

    Tovább az összes cikkhez chevron-right

    Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

    Címoldalról ajánljuk

    Tovább az összes cikkhez chevron-right

    Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.