Ivanka Trump szívét is meghódította a magyar divatmárka

Az amerikai elnök lánya Nanushkában ünnepelte július negyedikét, vagyis a függetlenség napját.

Forrás: Origo.hu2020. 07. 10. 12:37
TRUMP, Ivanka
Incshon, 2018. február 23. Ivanka Trump, Donald Trump amerikai elnök lánya és tanácsadója az incshoni repülõtérre érkezik 2018. február 23-án. Ivanka Trump vezeti a phjongcshangi téli olimpia záróünnepségén részt vevõ amerikai küldöttséget. (MTI/EPA/AP pool/Ahn Jung Dzsun) Fotó: Ahn Jung Dzsun

Az amerikai elnök lánya Nanushkában ünnepelte július negyedikét, vagyis a függetlenség napját.

Donald Trump amerikai elnök lánya a magyar világmárka westernihletésű ,„Parx” fantázianevű midiruháját választotta a július 4-i ünnepi hétvégére, amit megörökített a személyes Instagram-oldalára feltöltött több családi fotón is – írja az Origó.

A függetlenség napja, vagy egyszerűen csak „július negyedike” az Amerikai Egyesült Államok egyik, ha nem legnagyobb szövetségi ünnepe. Az amerikaiak ezen a napon ünneplik függetlenségi nyilatkozatuk 1776-os kihirdetését.

A Nanushka, a magyar divatmárka meghódította a világsztárok szívét, hiszen olyan hírességek választották már Sándor Szandra ruháit, mint például Jennifer Lawrence, Kendall Jenner, Dua Lipa, Katy Perry vagy Hailey Bieber.

A film- és zeneipar ismert arcai mellett a nemzetközi divatipar ikonikus képviselői is felfigyeltek a hazai divatmárkára, így az elmúlt időszakban például Kim Kardashian West, az olasz divatdiktátor Chiara Ferragni és a szupermodell Bella Hadid is Nanushka ruhába bújt.

A tizenöt éve működő magyar divatmárka nemzetközi sikereiben vitathatatlan érdeme van a GB & Partners Kockázati Tőkealap-kezelőnek, amely hatalmas lehetőséget látott a Nanushkában, ezért az általuk kezelt Exim Növekedési Alap 2016 végén úgy döntött, hogy befektet a márkába. A Nanushka márka azóta 60-ról 350-re növelte a nemzetközi viszonteladói számát, és a 2016-os 335 millió forintos árbevétellel szemben 2018-ban már 2,6 milliárd forint árbevételt és 300 millió forint pozitív EBITDA-eredményt, míg 2019-ben 6,7 milliárd forint árbevételt ért el. A Nanushka a Financial Times leggyorsabban növekvő európai vállalatok ezres listájának 406. helyén áll.

 

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.