„Az ország és a régió egyik legnagyobb és legsikeresebb vállalata, a Mol névadó szponzori támogatásának köszönhetően a férfi Magyar Kupa magasabb szintre lép! Ahogy a Mol jelen van Magyarország teljes területén, úgy a kupa az a versenysorozat, amelyben országunk minden régiója képviselteti magát. A legjobb amatőr csapatok évről évre bizonyítják, hogy a kupában egy-egy mérkőzésen akár az élvonalbeli klubokkal szemben is fel lehet venni a versenyt. A kisebb településeken minden kupaforduló különleges alkalom, miként a döntő a magyar labdarúgás igazi ünnepe, különösen a Puskás Aréna gyepén” – mondta el Csányi Sándor, az MLSZ elnöke, aki legutóbb június 3-án adta át a serleget a 2020-as kupagyőztes Budapest Honvéd együttesének.

Hernádi Zsolt, a Mol-csoport elnök-vezérigazgatója a névadó szponzori együttműködést így kommentálta: „A magyar sportélet mindig is kiemelt figyelmet élvezett a részünkről. Célunk, hogy közelebb vigyük az emberekhez a Molt, erre pedig a sporttámogatás az egyik leghatékonyabb eszköz, hiszen a sport iránti elkötelezettség tömegeket képes megmozgatni. A Mol a fiatal tehetségek felkarolásától kezdve a profi sportolók támogatásán át a helyi sportegyesületek és közösségek rendszeres segítéséig a magyar sportélet minden mozzanatában jelen van. Ezért is lépünk most újabb együttműködésre az MLSZ-szel, új lendületet adva a Magyar Kupának.”
A legtöbbször, 23-szor, a Ferencváros hódította el a Magyar Kupát, a címvédő a Budapest Honvéd, amely a döntőben a Mezőkövesdet győzte le.