Charles Leclerc (Ferrari) meglehetősen ingerülten vette tudomásul, hogy újra nullázott, és a vasárnapi Francia Nagydíjon az első helyről kicsúszva a gumifalban kötött ki. A monacói pilóta reakciója arra engedett következtetni, hogy ismét, az idény során sokadszorra, valamilyen technikai probléma okozta a vesztét, de Leclerc a futam után leszögezte, ezúttal nem az autó, hanem ő volt a ludas, vezetői hiba miatt búcsúzott. Leclerc rádióüzenete alapján felmerült, hogy ismét a gázpedál rakoncátlankodott a Ferrariban, mint korábban Ausztriában is, de Mattia Binotto elutasította ezeket a felvetéseket: – Semmi gond nem volt a gázpedállal, ennek a kiesésnek nem volt köze az ausztriai problémáinkhoz. Pusztán Charles hibázott, ez néha megesik. Ettől még nem lesz kevésbé jó pilóta, fantasztikusan vezet – kelt versenyzője védelmére a Ferrari csapatfőnöke.
A futamgyőztes Max Verstappen (Red Bull) a legvadabb álmaiban sem reménykedett abban, hogy tíz versennyel az idény vége előtt utcahosszal, egészen pontosan 63 ponttal fog vezetni.
– Természetesen fantasztikusnak tartom, hogy ekkora az előnyünk, de talán ez valamivel nagyobb, mint aminek lennie kellene, ha megnézzük a két autó teljesítményét
– mondta diplomatikusan a regnáló világbajnok, aki együttérzett hibázó riválisával, és kijelentette, még semmi sem dőlt el. – Sajnálom őt, de ő is tudja, hogy még rengeteg verseny van hátra, és kemény futamok várnak ránk.