– Versenyzőként soha nem akarnék abba a helyzetbe kerülni, hogy kapom a fizetésemet valamiért, de mindegy, hányadik helyen végzek. Én most vagyok a legjobb éveimben, most vagyok motivált, most van lehetőségem bajnokságokat nyerni, és harcolni akarok ezekért. Amint nyilvánvalóvá vált, hogy erre a Hyundai Motorsport kötelékében továbbra is esélyem nyílik középtávon, nem maradt több kérdés – fogalmazott Michelisz Norbert, aki tehát szerződést hosszabbított csapatával.
A negyedik idényére készül a magyar versenyző a Hyundai Motorsport pilótájaként a világ legrangosabb túraautó-bajnokságában, a WTCR-ben. A 2017-ben elért világbajnoki második helyezés után szerződött a magyar versenyző a dél-koreai gyártóhoz, amelynek színeiben 2019-ben megnyerte a bajnokságot. Tavaly ugyan a márkán belül továbbra is Michelisz volt a legjobb, de az év végi 13. hely tagadhatatlanul csalódást keltett. Ennek ellenére marad a Hyundai kötelékében.
Talán azért is bizakodhat, mert a csapat vadonatúj autóval vág neki az évadnak. A Hyundai Motorsport az elmúlt három évben két bajnoki címet hozó i30 N TCR helyett az Elantra N TCR-t veti be.

– Tavaly lényegében az első tesztektől vezettem az Elantrát. Fejlesztőpilótaként vettem részt a projektben, így magamért is dolgozhattam – árulta el Michelisz. – Az i30 N TCR egy rendkívül kifinomult autó volt, amelynél pilótaként sokkal jobbat nem lehet elképzelni a kanyarodást és a fékezést tekintve, de voltak területek, amelyeket lehetett csiszolni az Elantra fejlesztése során. Összességében tettünk apró előrelépéseket, de nem ugrásszerűeket, hiszen az előző is egy nagyon magas szintű és a mai napig versenyképes konstrukció volt.
Az i30 N TCR alapára 128 ezer euró volt, valószínűleg az új modell ennél valamivel drágább lehet. Mindez azt jelenti, hogy nagyjából ötvenmillió forint környékén lehet hozzájutni, hiszen a TCR kategóriában privát csapatok is megvásárolhatják. Ez az összeg egy átlagos, új építésű, ötven-hatvan négyzetméteres budapesti lakás ára.
A WTCR nyolc versenyhétvégéből álló 2021-es évadja június 3–5-én a Nürburgringen kezdődik Németországban. Hazánkba augusztus 21–22-én érkezik a mezőny, a Hungaroring lesz az utolsó európai helyszín. November 19–21-én Makaóban rendezik az idényzárót.