Pár héttel ezelőtt emlékeztem meg a Jobbik népszerűségvesztéséről. Akkor azt írtam, példa nélküli, hogy egy politikai párt ilyen gyors lefolyású kivérzést produkáljon. A Jobbik nevű balliberális formáció ugyanis a tavalyi országgyűlési választáson közel húszszázalékos eredménnyel még a legerősebb ellenzéki pártként huppant be, mosolyogva, harminc darab ezüstből veretett pénzérméit számolgatva a tisztelt Házba, most pedig kicsivel több mint hat százalékon áll. Vagy fekszik. Esetleg magzatpózba összekuporogva hüppög. Elnézést a k…va erős költői képért, de mióta Bangónét a szocialisták kampánystratégái leszedték a sakktábláról, kénytelenek vagyok én koreografálni/rendezni. Nekem meg csak ilyenekre telik. A Jobbik tehát történelme legnagyobb vereségét számlázhatta ki Simicska úrnak.
Ismert, hogy miután a krónikus isiásszal bajlódó milliárdos nem tudta Orbán Viktortól átvenni a tényleges irányítást, egy átmulatott/átszomorkodott éjszaka után felvásárolta a Jobbikot, Kálmán Olgát és Veiszer Alindát, egy asztalhoz ültette új szerzeményeit, átnyújtotta üzleti tervét, no meg persze az összes plakáthelyét, médiáját és a sztároknak kijáró, ám teljességgel indokolatlanul magas fizetéseket, majd, mint az a bizonyos tót az anyjának, a frissen verbuvált bosszúállókból álló szedett-vedett, ám lelkes csapatával együtt hatalmas parasztlengőkkel nekiesett a Fidesznek. Együtt csapkodtak azokkal a balliberális értelmiségiekkel, akik a G-nap előtt Simicska Lajost még az első számú fideszes oligarchának és közellenségnek tartották.
No persze, tudjuk, a pénz nagy úr. Veiszert és barátnőjét már nem zavarta se az oligarcha vagyona, se újdonsült barátaik zsidózással, cigányozással terhelt múltja. Ilyen világot élünk, naivitás lenne meglepődni. A közösségi oldalakon rohamtempóban prostituálódó influenszerek korában senki sem hökken meg, ha a táskák, rúzsok, cipők és teák mellett már a politikai meggyőződés is kilóra eladó, eladható, felvásárolható. A ballib barátnők és a Jobbik most a helyére került. Olga asszony komolytalan, átlagban 30 ezres megtekintéseket produkál a YouTube-on, Alindát meg kicsit alkalmazta ugyan az RTL Klub mint önazonos udvari bolondot, de ma már sehol sem látható, a Jobbik pedig, mint azt cikkem elején említettem, magzatpózban siratja az elbukott tizenkilenc százalékát és az identitását.