„Ez Franciaország!” – jelentette ki büszkén Macron, miután megtekintette a „szép a rút és rút a szép!” olimpiai megnyitót.
Többen – jogosan – felháborodtak ezen, mondván, nem, ez nem Franciaország, ez csak a beteg, ocsmány, undorító korszellem, vegyítve a neomarxista, neoliberális, woke és cancel „kultúrával”, nyakon öntve LMBTQ-perverzitással, s mi mással is lenne vegyítve, mi mással is lenne nyakon öntve, mikor ezek így, ahogy vannak, egymásból következnek.
Ebből következik Macron is, meg az összes többi, akik foglyul ejtették Európát.
De ettől még Macronnak sajnos igaza van. Sőt, még ki sem bontotta az igazság minden szeletét. Ugyanis nem Franciaország ilyen, hanem az egész Nyugat.
De ha már egyszer Franciaországban zajlik az olimpia – vajon meddig lesz még egyáltalán olimpia, mikor kezdik ki a zöldek (akik valójában felesleges elmebetegek) vagy a csatornák mélyéről ismét előbukkant jakobinus-bolsevik csőcselék (akik ugyanazok, mint mindig is voltak) –, akkor koncentráljunk Franciaországra.
Kezdjük ott, ami sokaknak elkerülte a figyelmét.
A megnyitó egyik pontján a Szajna habjaiból kiemelkedett „minden idők tíz leghíresebb francia nője”, vagyis hát a szobra.
Kinek nem jutott szobor, na, kinek? Hát Jeanne d’Arc-nak, Franciaország katolikus védőszentjének. S kinek jutott? Jutott Gisele Haliminek (híres, mi, ön is pontosan tudja, kiről van szó), a tunéziai születésű, 2020-ban elhunyt feminista, abortuszmániás ügyvédnőnek, aki a felirat szerint „was born to a practicing jewish berber family”.
Világos. Persze jó, ha tudjuk, hogy a „jewish” hamarosan lekerül majd az ilyesféle feliratokról, mert ma Nyugaton változott a korszellem ebben is, a zsidó ma már szitokszó, Izrael a gonosz birodalma, éljenek a palesztinok és éljen a Hamász…
Tehát Jeanne d’Arc elfelejtve, Gisele meg kiemelkedik.
Ez Franciaország.
S ha Gisele kiemelkedett végre Jeanne d’Arc helyett, akkor jöhet az igazi show!
Felvonult például a „párizsi divat”, ami a 444 elragadtatott közvetítése szerint ki sem maradhatott volna. Így láthattunk „férfiakat” magassarkú cipőkben és balettcipőkben átvonulni a színen, erősen kifestve, flitteres forrónaciban. A 444 „riportereinek” pedig még arra is volt idejük nagy lelkesültségük közben, hogy árgus szemekkel figyeljék a köztévé riportereit, s meg is jegyezte az egyik, bizonyos Haszán Zoltán (régi, megbízható matróz ő a degeneráltak, idióták és gazemberek rombolóján), miszerint: