Megtévesztő sikerpropaganda

Fél éven belül a harmadik sajtókampányát indította el tegnap Kóka János gazdasági miniszter, akinek az országos napilapokban szereplő egész oldalas hirdetései ezúttal nettó 48,1 millió forintnyi közpénzt emésztenek fel.

Szabó Eszter
2005. 12. 06. 0:00
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A karácsonyig tartó sikerpropaganda – amely olyan megállapításokat tartalmaz, hogy hazánk soha nem teljesített ilyen jól az utóbbi száz évben – a Mi vagyunk a változás címet kapta.
Az újabb hirdetéssorozat okát firtató kérdésünkre Tóth Judit, a gazdasági tárca szóvivője elmondta: Kóka János joga és kötelessége, hogy tájékoztassa a közvéleményt a gazdaság valós helyzetéről; a hirdetéssorozat célja a tisztánlátás elősegítése. Lapunk több vitatható állítást fedezett fel a hirdetésben.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.