A Gyurcsány-kabinet idején privatizált Malév esetében Oszkó Péter volt az, aki megakadályozta az azóta megszűnt légitársaság visszaállamosítását a céget 2007 és 2009 között birtokló Airbridge Zrt. igazgatósági tagja szerint. Leonov Péter még 2010-ben nyilatkozta a Magyar Nemzetnek, hogy éppen a szaktárca húzódozott a visszavásárlástól, míg a kormányzat, beleértve a miniszterelnök Bajnai Gordont is, szorgalmazta volna a megállapodást. Pedig a döntési helyzet arról szólt, hogy megszűnik-e a nemzeti légitársaság vagy az állam visszavásárolja azt. Ugyanis 2009 második felében világos volt, hogy a Malév komoly pénzügyi bajba került, és 2010 elején gyakorlatilag elfogyott a pénz. Az Airbridge-ben akkor már a többségi tulajdonos az orosz állami külkereskedelmi bank, a Vnyesekonombank volt, amely nem lehetett szakmai befektető – az elképzelés, hogy az Aeroflot partnerségével működtetik a Malévot, meghiúsult –, pénzügyi befektető pedig nem kívánt lenni. A visszaállamosítás meghiúsulására készült forgatókönyvek szerint – ahogy korábban Oszkó maga is megerősítette – egy másik magán-légitársaság lépett volna a Malév helyére. Az akkori hírek szerint ilyen szerepet kaphatott volna a Wizz Air. Figyelemre méltó, hogy később Oszkó éppen a Wizz Air igazgatóságának a tagja lett. Erre is csak úgy derült fény, hogy a Malév 2012-es leállása után a magyar piacra visszatérő Ryanair igyekezett kideríteni, legfőbb vetélytársa tulajdonosi szerkezete, vezetése kikből áll. Az újságíróknak szétosztott cégpapírokban az állt, hogy Oszkó Péter 2011 áprilisától tagja a Wizz Air igazgatóságának. Nem sokkal ennek kitudódása után, 2012 májusában Oszkó távozott a légitársaság igazgatóságából.