A migrációs paktum megkapta az utolsó pecsétet Brüsszeltől
Varga Mihály: Ettől a pillanattól kezdve élő valósággá vált a dokumentumnak a hatálybalépése.
Varga Mihály: Ettől a pillanattól kezdve élő valósággá vált a dokumentumnak a hatálybalépése.
Ne lepődjünk meg: Lengyelország mindkét feltételnek, az LMBTQ és a migráció támogatásának is igyekszik megfelelni.
Hét éve volt a betelepítési kvóta elleni népszavazás, amelyen a magyar emberek egyértelműen elutasították a migránsok betelepítését.
Három dolgot említ a politikus, ami miatt veszélyes Magyarországra a brüsszeli kötelező betelepítési kvóta.
Ebből viszont most nem fognak enni – hangsúlyozta Deutsch Tamás.
Jean-Claude Juncker, az Európai Bizottság korábbi elnöke még 2016-ban megüzente a kelet-európaiaknak, hogy tanulják meg szeretni a migránskvótát.
„A magyar emberek már többször döntöttek arról, hogy nem akarnak bevándorlóországot.”
A kötelező át- és betelepítési kvóta kérdése továbbra is napirenden van – mondta Deutsch Tamás.
Brüsszel az elmúlt években többször próbálkozott állandó betelepítési keretrendszer létrehozásával, de a botrányos körülmények között elfogadott kvótát szinte senki nem hajtotta végre.
Böröcz László kiemelte: „Gyurcsány Ferencné” szerint nincsenek bevándorláspárti tervek, miközben a DK EP-képviselői megszavazták a migránsvízumot és a kötelező betelepítési kvótát.
A Magyar Nemzet közéleti napilap konzervatív, nemzeti alapról, a tényekre építve adja közre a legfontosabb társadalmi, politikai, gazdasági, kulturális és sport témájú információkat.
Kattant a bilincs a tinédzser csuklóján.
Nem lesznek szankciók.
Az egész sportágat sokkolta a szörnyű baleset, a 23 éves tornász többször járt Magyarországon is.
A magyar kormányfő hagyományosan a Bálványosi Nyári Szabadegyetem és Diáktábor szombati napján mondja el nagy érdeklődést kiváltó beszédét.
Volna mit tenni, de a főpolgármester inkább ideológiai célokat kerget.
Jelentős hőmérséklet-ingadozásra lehet számítani.
Több mint egy évtizedig tartott az építés, aminek az eredménye egy, az EU-ban legális, csővázas, 433 lóerős modern sportkocsi 1959-es karosszériával.
Volna mit tenni, de a főpolgármester inkább ideológiai célokat kerget.
Jelentős hőmérséklet-ingadozásra lehet számítani.
Több mint egy évtizedig tartott az építés, aminek az eredménye egy, az EU-ban legális, csővázas, 433 lóerős modern sportkocsi 1959-es karosszériával.
A Magyar Nemzet közéleti napilap konzervatív, nemzeti alapról, a tényekre építve adja közre a legfontosabb társadalmi, politikai, gazdasági, kulturális és sport témájú információkat.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.