időjárás 15°C Amália 2022. október 7.
logo

Így lehet fittnek maradni az irodai munka mellett

Forrás: CsupaSport
2022.09.08. 09:14 2022.09.08. 15:57
Így lehet fittnek maradni az irodai munka mellett

Ha íróasztal melletti munkát végzünk, nehéz fittnek maradni úgy, hogy szinte nyolc órát folyamatosan ülünk, és alig kelünk fel a székről – olvasható a CsupaSport cikkében.

Súlyzózzunk!

Talán elsőre sokan elmosolyodnak azon, hogy arra buzdítunk, vigyünk súlyzót a munkahelyre. Persze nem öt- vagy tízkilósra gondolunk. Fitneszboltokban lehet kapni kis maroksúlyzókat, marokerősítőket, amelyek az asztalon is elférnek, és olykor kézbe is kaphatjuk őket.

Nyújtsunk!

Az asztalnál ülés megterheli a derék-, a hát- és a nyakizmokat, így nem árt, ha naponta többször jó nagyokat nyújtózunk a székben. Mivel a munkahelyen aligha van lehetőség jógára vagy pilatesre, ezek a nyújtógyakorlatok is sokat érnek: javítják a vérkeringést, megmozgatják az izmokat.

Lépcsőzzünk!

Olyan egyszerű, mint ahogy hangzik. A „munkahelyi sport” legegyszerűbb módja, ha az irodaházban nem a liftet használjuk, hanem lépcsőzünk. Lehet, nagy a kísértés, hogy reggel a munkatársakkal együtt beszálljunk a liftbe, ám a lépcsőzés jó hatással van a vérnyomásra, a vérkeringésre, a lábizmokról nem is beszélve.

A teljes cikket ITT olvashatja tovább.

Borítókép: Illusztráció (Fotó: Pexels)
 

Hírlevél feliratkozás
Nem akar lemaradni a Magyar Nemzet cikkeiről? Adja meg a nevét és az e-mail címét, és mi naponta elküldjük Önnek legjobb írásainkat.