Szóval belépünk a barkácsboltba, azzal az illúzióval, hogy itt mindent megkapunk. S nemcsak magát az árut, de tájékoztatást, hasznos tippeket, segítséget és ötleteket egyaránt. Az első bökkenővel akkor szembesülünk, amikor percek múltán se látunk egyetlen bolti alkalmazottat. Nem túl bonyolult kérdésünk lenne, mindössze annyi: Merre találjuk a csempéket? Végül is meggondoljuk magunkat, jobb lesz, ha útnak indulunk útbaigazítás nélkül is. Más választásunk nem marad, hiszen se híre, se hamva senkinek. Jobb híján egy hozzánk hasonlóan tanácstalan vásárló ad eligazítást, mert azt a múltkori látogatása után pont tudja, melyik hátsó soron vannak a járólapok. A hodályjellegből fakadóan odamenni eleve igénybe vesz néhány percet. A második – lényegesebb – problémával az úgynevezett csempeosztályon szembesülünk. Hamar felmérjük, hogy segítséget kérni nincs sok esélyünk, legfeljebb akkor, ha a fél napot ott töltjük. Egy-egy alkalmazott ugyan fel-felbukkan, de nem igazán tudunk rájönni, mit is csinálnak valójában. Ha előkerül is valaki, egy másik vásárló azonmód lecsap rá. És mikor nagy nehezen egy kérdés erejéig mégis elcsípjük a kertésznadrágos férfit, kiderül, mi tájékozottabbak vagyunk, mint ő. Nincs mit tenni, udvariasan megköszönjük a semmit.