A technikai segítségnyújtás biztosított-e a Nemzeti Kutatási, Innovációs és Fejlesztési Hivatal részéről?
A technikai segítségnyújtás a megszokott telefonos és e-mailes úton működik, a beérkező hívásokat és kérdéseket a Hivatal Ügyfélszolgálata kezeli a továbbiakban is. A személyes ügyfélfogadás a rendkívüli járványhelyzet időszaka alatt szünetel. Az ügyfélszolgálat feladatvégzéshez szükséges létszáma és a technikai feltételei is biztosítottak. Az alábbi elérhetőségeken kereshetik a Hivatal ügyfélkapcsolati munkatársait:
Telefon: +36 1 795 9500
Az NKFI Alapból meghirdetett és finanszírozott pályázatokkal kapcsolatos bármely témakör esetén. @: [email protected]
Az NKFI Hivatallal kapcsolatos bármely témakör esetén az alábbi e-mailt használják. @: [email protected]