Bár továbbra sem csökkent a magyarok utazási kedve, ma már minden második ember a szálláshely biztonságos higiéniájától teszi függővé a foglalást. Ebben az évben a belföldi turizmus lesz a nyerő – derül ki a Marketing Professzorok online utazási felméréséből. Ebben az a tendencia is megmutatkozik, hogy a megkérdezettek több mint 45 százaléka rendelkezett az idei évre lefoglalt utazással, amely meghiúsult a járvány miatt. Biztató, hogy a közülük csak hatszázaléknyian vannak, akik csalódtak a szállásadóban, mivel a szolgáltató hozzáállása és a kommunikációja nem volt kielégítő, de a legrosszabb élménynek azt tartják a turisták, hogy néhol visszatartották a pénzvisszafizetést, helyette további lehetőségeket ajánlottak fel. A magyarok 83 százaléka azt tervezi, hogy belföldön marad az idén, jelentős arányuk azonban nem ragaszkodik az eddig megszokott nyaralóhelyhez, inkább újakat próbálna ki – mutat rá a felmérés.
Költségvetés: fenntartható az adósságfinanszírozás
A közvetlenül a lakosságnak értékesített állampapírok növelik a belföldi befektetői bázist.