Elstartolt a belföldi kampány: Együtt, itthon, szabadon!

Aki teheti, induljon ismét útnak, barangoljon belföldön, keresse fel régen látott, kedvenc helyeit, vagy fedezzen fel eddig ismeretlen, csodás és izgalmas úti célokat – erre buzdít a Magyar Turisztikai Ügynökség új belföldi utazásösztönző kampánya, mely modellek helyett az ágazatban dolgozó szakemberekkel készült filmmel, plakátokkal reklámozza a szezon hazai lehetőségeit. A mostani akcióval egy kivételesen széleskörű turisztikai összefogás indul útjára a belföldi turizmusért.

2020. 06. 03. 16:33
A hazai vendégek aránya egyre nő a fürdőben Fotó: Varga György Forrás: MTI/Varga György
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Modellek helyett hétköznapi szakemberek, a belföldi turizmusban a vendégeket nap mint nap kiszolgáló, elhivatott szereplők az arcai a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) legújabb belföldi kampányának, mely a hazai utazási lehetőségekre hívja fel a figyelmet. A Magyarország visszavár! című kampány kisfilmjében, a kültéri plakátokon és más kreatív anyagokon a fő üzenet az, hogy a szezon beindulásával immár a turisztikai szolgáltatók, a különféle attrakciók, a feltöltődési lehetőségek mindenkit visszavárnak a veszélyhelyzet után belföldön. A rendhagyó kampányban felszolgálók, túra- és tárlatvezetők, vendégház-tulajdonosok és vízi mentők láthatók, akikkel például a csodasmagyarorszag.hu weboldalon és a közösségi médiafelületeken is találkozni lehet.

Magyarok várnak magyarokat

A másfél hónapig tartó, „Együtt, itthon, szabadon – Magyarország visszavár” című marketingkampány célja nem csupán a nyári főszezon forgalmának erősítése, hanem a koronavírus járvány okozta veszélyhelyzet után Magyarország belföldi turizmusának újraindítása – közölte az ügynökség. Az elsődleges szempont az volt, hogy megmutathassák: az erdők, vizek, kastélyok, múzeumok, szállodák és éttermek újra nyitva állnak, de még ennél is fontosabbak a turisztikai attrakciók, élmények mögött álló emberek, családok, akik a nehéz időszak után visszavárják a magyar utazókat.

– A járvány miatt a hazai gazdaság, így a magyar turisztikai szektor továbbra is hatalmas kihívásokkal küzd. Eljött az idő, hogy az a példaértékű társadalmi összefogás, ami a járvány sikeres leküzdését eredményezte, most a turizmusból élő családok talpra állását is segítse. A belföldi utazással most nemcsak magunknak szerezhetünk felejthetetlen élményeket, hanem a hazai vendéglátókat, szállásadókat, szolgáltatókat és a szektorban dolgozó embereket is támogatjuk – emeli ki az MTÜ.

Mindenki összefogott

Szintén példa nélküli a belföldi kampányok történetében, hogy a mostani kezdeményezéshez minden eddiginél nagyobb számú, több mint négyszáz szálláshely, vendéglátóegység, fürdő és más turisztikai szolgáltató, attrakció csatlakozott. A július közepéig tartó kampány résztvevői „Visszajövünk!” néven a nyár eleji időszakra hozták létre kedvezményes vagy többletszolgáltatást nyújtó ajánlataikat, melyeket az ügynökség összegyűjti és ajánlja internetes felületein. Ezzel egy kivételesen széleskörű turisztikai összefogás indult útjára a vendégek szolgálatára és a hazai turizmus fellendítéséért.

A kampányfilm már elérhető a hivatalos csatornákon.

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.