Modellek helyett hétköznapi szakemberek, a belföldi turizmusban a vendégeket nap mint nap kiszolgáló, elhivatott szereplők az arcai a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) legújabb belföldi kampányának, mely a hazai utazási lehetőségekre hívja fel a figyelmet. A Magyarország visszavár! című kampány kisfilmjében, a kültéri plakátokon és más kreatív anyagokon a fő üzenet az, hogy a szezon beindulásával immár a turisztikai szolgáltatók, a különféle attrakciók, a feltöltődési lehetőségek mindenkit visszavárnak a veszélyhelyzet után belföldön. A rendhagyó kampányban felszolgálók, túra- és tárlatvezetők, vendégház-tulajdonosok és vízi mentők láthatók, akikkel például a csodasmagyarorszag.hu weboldalon és a közösségi médiafelületeken is találkozni lehet.
Költségvetés: fenntartható az adósságfinanszírozás
A közvetlenül a lakosságnak értékesített állampapírok növelik a belföldi befektetői bázist.