Munkaerő híján van a Primark a karácsony előtti időszakban, ezért bolti kisegítésre, árazásra, hajtogatásra, vállfázásra keresnek diákokat – bukkant rá a Világgazdaság.
Ezért az órabérért keres a budapesti Primark dolgozókat a karácsonyi időszakra
Számok a cikkben.

Budapesten, az Arena Mall bevásárlóközpontban az alapórabér bruttó 1800 forint, éjszaka bruttó 2070 forint, vasárnap bruttó 2160 forint, este hat és tíz óra között 2160 forint. Több műszakban is lehet náluk munkát vállalni.
További Gazdaság híreink
A téma legfrissebb hírei
Tovább az összes cikkhez
Váratlan hírek érkeztek a brit gazdaságról
A vártnál nagyobb mértékben emelkedtek, de így is csak minimális ütemű növekedést jeleznek a brit gazdaság októberi aktivitási mérőszámai.

Toborozzák a munkaerőt a világ leghosszabb függőhídjának építéséhez
Több mint 440 telket kell kisajátítani, hogy helyet teremtsenek a létesítménynek, valamint a hozzá tartozó közúti és vasúti összeköttetéseknek.

Nem véletlen, hogy egyre több vidéki étterem kap Michelin-csillagot
Fontos dololgra hívta fel a figyelmet az agrárminiszter.

Feltört a használt termékek piaca, hiába neveznek ki a nagy divatházak sorra új kreatív igazgatókat
Gyökeresen átalakultak a fogyasztói döntések.
Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!
- Iratkozzon fel hírlevelünkre
- Csatlakozzon hozzánk Facebookon és Twitteren
- Kövesse csatornáinkat Instagrammon, Videán, YouTube-on és RSS-en
Címoldalról ajánljuk
Tovább az összes cikkhez
Váratlan hírek érkeztek a brit gazdaságról
A vártnál nagyobb mértékben emelkedtek, de így is csak minimális ütemű növekedést jeleznek a brit gazdaság októberi aktivitási mérőszámai.

Toborozzák a munkaerőt a világ leghosszabb függőhídjának építéséhez
Több mint 440 telket kell kisajátítani, hogy helyet teremtsenek a létesítménynek, valamint a hozzá tartozó közúti és vasúti összeköttetéseknek.

Nem véletlen, hogy egyre több vidéki étterem kap Michelin-csillagot
Fontos dololgra hívta fel a figyelmet az agrárminiszter.

Feltört a használt termékek piaca, hiába neveznek ki a nagy divatházak sorra új kreatív igazgatókat
Gyökeresen átalakultak a fogyasztói döntések.














