– Mivel egy kézzel születtem, és a trombitán három billentyű van, úgy tűnt, passzolna hozzám. Szeretem a hangját, sokféle zenei stílusban használható, jó hangos. Tizenkét évesen megkértem apukámat, hogy vigyen el a Szabolcsi Bence Zeneiskolába, ahol Nemes Krisztinánál 17 éves koromig tanultam. Volt otthon zongora, a mai napig szeretek billentyűs hangszeren játszani, a legtöbbször azon írok zenét. Főleg magamnak, de 15 évvel ezelőtt még a The Uptown Felaz nevű formációval Dyga Zsombor Kész cirkusz című filmjéhez is készítettünk zenét. Felkértek, hogy a győri Vaskakas Bábszínház Pinokkió című darabjához komponáljak muzsikát. A Sastra szólólemezem bekerült Somogyvári Gergő Trans Duna című dokumentumfilmjébe. Amikor megjelent a lemez, úgy gondoltam, hogy soha nem lesz belőle semmi, mégis életre kelt. Filmfesztiválokon a mai napig úgy adjuk elő, hogy miközben vetítik a filmet, én előtte loop stationnel játszom hozzá a zenét.