Marco Rossi szereti a jó kávét. Olasz létére ez nem meglepő, a magyar labdarúgó-válogatott szövetségi kapitánya ezért is lehet a MOL Fresh Corner arca, a reggeli kávéját is ott hörpinti fel. A márka egyébként éppen tízéves, az indulás óta több mint 1300 helyszínen találkozhatnak vele az utazók, ahol nem csupán tankolni lehet, hanem minőségi kávét és hot-dogot is kínálnak – utóbbiból például 2024-ben 43 millió fogyott, ami elég lenne egy 7000 kilométeres lánchoz Budapesttől egészen New Yorkig. A borsonline.hu a születésnap alkalmából szólította meg Marco Rossit, aki a válogatott előtt álló feladatokról ezt mondta:

– Június elején kezdjük a közös munkát a válogatott tagjaival, hat nap felkészülésünk lesz, majd Svédország és Azerbajdzsán ellen játszunk felkészülési meccseket. A vb-selejtezők szeptemberben indulnak Írország ellen, és egy nagyon nehéz csoportban kell helytállnunk, hiszen Portugália is ott van, de a fociban semmi sem lehetetlen…
Ahogyan a válogatott is a legjobbra törekszik, a MOL Fresh Corner is ezt tűzte zászlajára: prémium kávéval, Pick kolbászos hot-doggal és új helyszíneken – immár irodaházakban, reptereken, egyetemeken – is várják a vendégeket.