Nincs mese, továbbra is tarol a Class FM és a Morning Show

A GfK-Ipsos júliusi felmérése szerint a magyar lakosság közel 90 százaléka, azaz 7 548000 ember hallgat rádiót, átlagosan napi 4 órát, amely időszak alatt több, mint háromnegyedük hű maradt kedvenc rádióadójához és nem kapcsolt el más csatornára. A legfrissebb adatok szerint a kereskedelmi rádiók országos versenyét július hónapban is a Class FM nyerte.

MNO
2010. 08. 24. 14:20
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Júliusban a naponta rádiózásra fordított idő a hallgatók aktív napjának negyedét teszi ki bármilyen eszközön keresztül, a legkülönbözőbb helyszíneken (otthon, munkahely, autó stb…). A hallgatottság a reggeli, délelőtti időszakban – 6 órától 10 óráig – a legmagasabb, amely az összrádióhallgatási idő több mint harminc százalékát (31,6 százalék) teszi ki, a csúcsot 9 órakor éri el, ekkor a 15 évesnél idősebb lakosság 25,8 százaléka kapcsolódott be a műsorokba. A következő jelentős idősáv, amely a népesség átlagosan 15 százalékát a rádióhoz köti, az ebéd utáni 1-től 5-ig tartó időszak s még este 7 órakor is 10 százalék körüli a rádióadók hallgatottsága.

A kereskedelmi rádiók országos versenyét júliusban ismét a Class FM nyerte, a rádió minden műsorsávban és korcsoportban maga mögé utasította versenytársait. A Class FM tehát országosan továbbra is a legkedveltebb kereskedelmi rádió mind a 15 évesnél idősebb, mind a 15-49, mind a 15-29 korosztályban, a reggeli és az egész napi műsorsávban egyaránt.

(ClassFM)

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.