Nincs mese, továbbra is tarol a Class FM és a Morning Show

A GfK-Ipsos júliusi felmérése szerint a magyar lakosság közel 90 százaléka, azaz 7 548000 ember hallgat rádiót, átlagosan napi 4 órát, amely időszak alatt több, mint háromnegyedük hű maradt kedvenc rádióadójához és nem kapcsolt el más csatornára. A legfrissebb adatok szerint a kereskedelmi rádiók országos versenyét július hónapban is a Class FM nyerte.

MNO
2010. 08. 24. 14:20
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Júliusban a naponta rádiózásra fordított idő a hallgatók aktív napjának negyedét teszi ki bármilyen eszközön keresztül, a legkülönbözőbb helyszíneken (otthon, munkahely, autó stb…). A hallgatottság a reggeli, délelőtti időszakban – 6 órától 10 óráig – a legmagasabb, amely az összrádióhallgatási idő több mint harminc százalékát (31,6 százalék) teszi ki, a csúcsot 9 órakor éri el, ekkor a 15 évesnél idősebb lakosság 25,8 százaléka kapcsolódott be a műsorokba. A következő jelentős idősáv, amely a népesség átlagosan 15 százalékát a rádióhoz köti, az ebéd utáni 1-től 5-ig tartó időszak s még este 7 órakor is 10 százalék körüli a rádióadók hallgatottsága.

A kereskedelmi rádiók országos versenyét júliusban ismét a Class FM nyerte, a rádió minden műsorsávban és korcsoportban maga mögé utasította versenytársait. A Class FM tehát országosan továbbra is a legkedveltebb kereskedelmi rádió mind a 15 évesnél idősebb, mind a 15-49, mind a 15-29 korosztályban, a reggeli és az egész napi műsorsávban egyaránt.

(ClassFM)

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.