Itt a friss Eclipse Cross, ami már nem jön el hozzánk

Hivatalosan is bemutatkozott a felfrissített Mitsubishi Eclipse Cross.

null

Hivatalosan is bemutatkozott a felfrissített Mitsubishi Eclipse Cross, az a modell, amelyet már nem dobnak piacra az EU-ban, így a meglévő raktárkészlet kifutásával ez a modell búcsúzik kontinensünkről. A megjelenést úgy alakítják át, hogy keskenyebbre veszik a felső lámpát, a világítótest a lökhárítóba költözik, hátul befalazzák a függőleges részt, és L alakú hátsó lápák keretezik a korábbinál kicsit mélyebbre húzott hátsó szélvédőt.

Az egyik új Mitsubishi Eclipse Cross modellt a 87. Genfi Nemzetközi Autószalon sajtónapján mutatták be
Fotó: MTI/EPA

Az Eclipse Cross-ban alapmotor marad az eddigi 1,5 literes turbó, extraként pedig elérhetővé teszik az Outlanderben is használt hálózatról tölthető hibrid hajtást, tehát a 2,4 literes szívómotort és tengelyenként egy-egy villanymotort használó hibrid hajtást.

A teljes cikket IDE kattintva olvashatják!

Közösségi autóként ismerhetjük meg a Dacia villanyautóját

Európa legolcsóbb villanyautóját már a vásárlás előtt kipróbálhatják majd az érdeklődők, hiszen első körben, azaz 2021 elejétől autómegosztó-szolgáltatások igényeire szabott változatot kezdenek el forgalmazni – elsőként a Renault által jelenleg is támogatott Zity flottájában jelenik meg a Dacia Spring Electric, de másoknak is szállítanak belőle –, és 2021 őszétől lesz elérhető a civil kivitel.

A formában a legújabb Dacia-arculatnak megfelelően Y alakú LED-es hátsó lámpák jelentenek újdonságot a Renault K-Ze nevű, Kínában forgalmazott villanyautóhoz képest, az 1,51 méteres magasság és az ötajtós kialakítás könnyű ki- és beszállást tesz lehetővé, a hasmagasság 15 centi. Amíg a karosszéria kicsi, hossza 3,73 méter, a szélesség tükrökkel együtt 1,77 méter, tágas belsőt ígérnek, a tengelytávolság 2423 mm; a fordulókör átmérője 9,6 méter. A csomagoknak 300 literes hely jut az autó hátuljában (ha nem rendelnek pótkereket), támladöntés után 600 literes a raktér.

Az első kerekeket egy 44 lóerő csúcsteljesítményű, 125 Nm nyomatékú villanymotor hajtja, Eco-üzemmódban 31 lóerőre korlátozza az elektronika a csúcsteljesítményt és 100 km/órára a végsebességet (egyébként 125 km/óra), cserébe 10%-kal nagyobb lehet a hatótávolság. Hátra építik be a 28,6 kWh kapacitású telepet, ami WLTP-módszer szerint 225 km-es hatótávolságot tesz lehetővé, WLTP városi ciklusban 295 km az elméleti hatótávolság. Alapesetben 6,6 kW teljesítményű töltésre van csak lehetőség, felárat kell fizetni a villanytöltésért, ami 30 kW teljesítményű egyenáramú töltést jelent.

Tovább...

 

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.