Élő közvetítés
Skócia
ÉLŐ
Magyarország
Svájc
ÉLŐ
Németország

Városban is jó, utazni is jó, terepen is jó

Nincs olyan feladat, amellyel ne birkózna meg a Honda A2-es jogosítvánnyal vezethető mindenese.

null

Egy olyan motorkerékpár, amire ráülve azonnal minden a helyén van, jól érzem magam rajta, és ez annak ellenére igaz, hogy teljesítménye meg sem közelíti a 100 lóerőt – olvasható az Autó-Motor cikkében.

Mit tud ez a gép, hogy ilyen érzéseket kelt?

A színe: Pearl Organic Green, tehát organikus zöld. Nagyon jól áll neki. 

Van még feketében – ezzel nem szimpatizálok – és pirosban, pardon, Grand Prix Red-ben. De ez a zöld-fekete nagyon király!

Maga a motor semmi különös, két henger sorban, ötszáz köbcenti, 35 kW (48 lóerő), tehát A2-es jogsi. Az indítógomb megnyomására azonnal beindul, ezt szimpatikus dörmögéssel tudatja. Érzékelhető rezonancia nincs, elindulás után sem, egészen 6000 fordulatig, és utána sem különösebben zavaró. Nézzük meg, hogyan lehetséges ez:

Először is a forgattyúcsapok 180°-ban vannak elékelve. 

A nem túl nagy, negyedliteres hengerekben a dugattyúk ellentétesen mozognak. A forgattyús tengellyel ellenkező irányban forgó kiegyenlítő tengelyen tisztességes méretű súlyok pörögnek, és mindennek eredménye a finom járás. A nyomatékrugalmasság rendben van, 50 és 60 között szépen ketyeg hatodikban, és teljesítményéhez képest szépen gyorsít. A szuperkönnyen és pontosan kapcsolható váltót élmény kezelni, az alsó fokozatokban könnyedén gyorsít és a hatodikban sem alszik el. 

Az már az én pechem, hogy egy kétszer ekkora motor után ültem rá erre, és kellett egy kis idő, hogy megszokjam a kisebb erőt.

A teljes cikk IDE kattintva olvasható.

Borítókép: Illusztráció (Forrás: Autó-Motor)

 

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.