Nagy népszerűségnek örvend a kártya

Nagy az érdeklődés a SZÉP kártya iránt. A kibocsátók országszerte már több mint 9400 szállásadó és vendéglátóhellyel kötöttek szerződést a kártya elfogadásáról.

WA
2012. 02. 15. 9:06
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A három bank közleménye szerint az elektronikus kártya népszerűségét alátámasztja a Nemzeti Üdülési Szolgálat és a pénzintézetek által rendelt piackutatás is, amelynek eredményei szerint a megkérdezett munkavállalók háromnegyede szívesen élne az új kafetériarendszer által nyújtott előnyökkel, és igényelne SZÉP kártyát munkáltatójánál.

A megkérdezettek 95 százaléka már hallott a kafetériarendszer változásáról. A Széchenyi Pihenőkártyával, azaz a SZÉP kártyával kapcsolatos alapvető tudnivalókat a megkérdezett alkalmazottak több mint fele, 51 százaléka ismerte, az említett felhasználási területek között a melegétkezés, a rekreáció és a turisztikai szolgáltatások szinte azonos arányban fordultak elő. A közlés szerint a SZÉP kártya használata nem okoz majd nehézséget, hiszen a felmérés azt is kimutatta, hogy a megkérdezettek döntő többsége, 78,7 százaléka rendelkezik már bankkártyával, amelyet nemcsak készpénzfelvételre, hanem vásárlásra is használ.

A kártyát igénylő munkavállalók száma február elejére már a 120 ezer főt is elérte. Őket a kutatási eredmények szerint elsősorban a biztonságos és egyszerű használat, a letilthatóság és a kényelmi szempontok győzték meg. A legfontosabb termékelőnyök között említették, hogy kártyával a vásárlások során nem lehet túlkölteni. Az internetes fizetés lehetőségét főleg a fiatal hölgyek említették, s előny az is, hogy a felhasználóknak az eddigi különböző fajta utalványok helyett elég egy kártyát maguknál tartaniuk.

A reprezentatív kutatást a Nemzeti Üdülési Szolgálat Kft., valamint a kártyakibocsátó pénzintézetek – K&H, MKB, OTP – megbízásából készítették, ötszáz fős telefonos megkérdezés alapján. A kutatás célja az volt, hogy megvizsgálja, mennyire tájékozott a lakosság a kafetériarendszer változásaival kapcsolatban. A felmérést a városban élő 30 és 50 év közötti munkavállalók körében végezték.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.