Nagy népszerűségnek örvend a kártya

Nagy az érdeklődés a SZÉP kártya iránt. A kibocsátók országszerte már több mint 9400 szállásadó és vendéglátóhellyel kötöttek szerződést a kártya elfogadásáról.

WA
2012. 02. 15. 9:06
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A három bank közleménye szerint az elektronikus kártya népszerűségét alátámasztja a Nemzeti Üdülési Szolgálat és a pénzintézetek által rendelt piackutatás is, amelynek eredményei szerint a megkérdezett munkavállalók háromnegyede szívesen élne az új kafetériarendszer által nyújtott előnyökkel, és igényelne SZÉP kártyát munkáltatójánál.

A megkérdezettek 95 százaléka már hallott a kafetériarendszer változásáról. A Széchenyi Pihenőkártyával, azaz a SZÉP kártyával kapcsolatos alapvető tudnivalókat a megkérdezett alkalmazottak több mint fele, 51 százaléka ismerte, az említett felhasználási területek között a melegétkezés, a rekreáció és a turisztikai szolgáltatások szinte azonos arányban fordultak elő. A közlés szerint a SZÉP kártya használata nem okoz majd nehézséget, hiszen a felmérés azt is kimutatta, hogy a megkérdezettek döntő többsége, 78,7 százaléka rendelkezik már bankkártyával, amelyet nemcsak készpénzfelvételre, hanem vásárlásra is használ.

A kártyát igénylő munkavállalók száma február elejére már a 120 ezer főt is elérte. Őket a kutatási eredmények szerint elsősorban a biztonságos és egyszerű használat, a letilthatóság és a kényelmi szempontok győzték meg. A legfontosabb termékelőnyök között említették, hogy kártyával a vásárlások során nem lehet túlkölteni. Az internetes fizetés lehetőségét főleg a fiatal hölgyek említették, s előny az is, hogy a felhasználóknak az eddigi különböző fajta utalványok helyett elég egy kártyát maguknál tartaniuk.

A reprezentatív kutatást a Nemzeti Üdülési Szolgálat Kft., valamint a kártyakibocsátó pénzintézetek – K&H, MKB, OTP – megbízásából készítették, ötszáz fős telefonos megkérdezés alapján. A kutatás célja az volt, hogy megvizsgálja, mennyire tájékozott a lakosság a kafetériarendszer változásaival kapcsolatban. A felmérést a városban élő 30 és 50 év közötti munkavállalók körében végezték.

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Komment

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.


Jelenleg nincsenek kommentek.

Szóljon hozzá!

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.