Immár hivatalos, hogy a TV2 lett Magyarország legnézettebb csatornája 2020 első hat hónapjában: a Nielsen Közönségmérés adatai szerint a teljes napra vonatkozó 9,4 százalékos átlagos közönségarányával a TV2 lekörözte a konkurens csatornákat a 18–59 éves korcsoportot vizsgálva. A nézettségi adatok alapján az első fél évben az RTL Magyarország átlagos nézői részesedése teljes napon 21,7 százalék volt, míg a TV2-csoport ennél tíz százalékkal magasabb átlagot ért el, és 23,8-os nézői részesedéssel zárt.
A Nielsen Közönségmérés adatai alapján január 1. és június 30. között a teljes napot vizsgálva, a 18–59 évesek körében 9,4 százalékos átlagos közönségaránnyal a TV2 nyerte a nézettségi versenyt, a második helyen az RTL Klub végzett 8,9 százalékos átlaggal. A csatornaportfóliók versenyét vizsgálva szintén a TV2-csoport áll az élen, viszont még nagyobb különbséggel előzi meg a konkurens RTL Magyarországot. Az első fél évben az RTL Magyarország átlagos nézői részesedése teljes napon 21,7 százalékos volt, a TV2-csoport ennél tíz százalékkal magasabb átlagot ért el (23,8% Share). A 18–59-es korcsoportban mérhető előny igaz a 18–49 év közötti nézőkre és a teljes lakosságra is, vagyis a TV2 és a TV2-csoport mindhárom kiemelt célcsoportban az első helyen áll az idei első fél éves nézettségi adatok alapján.
A TV2 kábelcsatornái szintén erős első fél évet zártak, amivel nagyban hozzájárultak a televíziócsoport győzelméhez. Az első két hely a kábelcsatornák versenyében szintén a TV2-csoport és RTL Magyarország csatornái között dőlt el, a TV2 csatornái javára. 2020 első fél évében 14,5 százalékos átlagos nézői részesedéssel győzött a TV2 kábelportfóliója, az RTL-kábelek 1,7 százalékponttal lemaradva, 12,8 százalékos átlaggal zártak (A18–59).
A féléves adatok mellett a június havi eredményeket nézve is folytatódott a TV2 sikerszériája, hiszen május után ismét mindhárom kiemelt célcsoportban (18–59, 18–49, 4+) győzedelmeskedett a csatorna. A teljes napon mérhető végeredmények mellett főműsoridőben is maga mögé utasította az RTL Klub műsorait: a TV2 közönségaránya a 18–59-es korcsoportban teljes napon 8,2 százalék, főműsoridőben 10,1 százalék, míg az RTL Klub csupán 6,3 százalék és 9,7 százalékos átlagot ért el az említett napszakokban.