A hídra nagy szükség volt a térség, de talán az egész tágabb értelemben vett régió szempontjából, hiszen egy új észak–déli közlekedési folyosót nyit a teherforgalom számára. Fontos a most átadott fejlesztés azért is, mert munkahelyeket tart meg, és újabbak létrejöttét segíti elő, már most is van olyan cég, amely a híd megépülése miatt telepedett az ipari parkunkba, de továbbiak is követhetik. Ez pedig rendkívül fontos a város számára, mert végső soron jelentős adóbevételekhez juttatja a települést, amely további fejlesztésekhez nyújthat alapot – emelte ki az új híd három legfőbb előnyét Molnár Attila polgármester a Magyar Nemzet kérdésére. Dél-Komárom első embere kitért arra is, hogy az új híd lehetőséget ad arra is, hogy a Magyarországon egyre nagyobb számban megforduló cseh és szlovák turisták könnyebben eljussanak a város térségébe. – Ennek köszönhetően a masszív iparunk mellé a turizmust is megerősíthetjük – mutatott rá a polgármester. Felhívta a figyelmet arra, hogy a fejlesztés megvalósulásával Komárom az egyetlen olyan település a Duna teljes hosszán, amely nem főváros és három híd köti össze.
Két évvel elhalasztanák a hajósok a Duna-parti építési szabályzat bevezetését
Csütörtökön egyeztetett a főváros önkormányzat és a hajósok az új Duna-parti építési szabályzattal kapcsolatban, amely januártól teljesen ellehetetlenítené a budapesti hajózást.