A járvány kitörésével tavaly márciusban egyik pillanatról a másikra kellett a pedagógusoknak megismerkedniük az online oktatás rejtelmeivel, és bár sokan közülük azelőtt egyáltalán nem mozogtak otthonosan a digitális világban, a pandémia nem hagyott más választást, mint lépést tartani a változó igényekkel. A tanárok mára egyre magabiztosabban használják az informatikai eszközöket, de digitális felkészültségükben nagy eltérések vannak, és ez idáig nem volt olyan rendszer, amivel egységes szempontok alapján fel lehetett volna mérni, hogy ki hol tart e téren. A Veszprémi Szakképzési Centrum (VSzC) most egy helyi céggel, az oktatásfejlesztésben és felnőttképzésben több évtizedes múlttal rendelkező Insedo Kft.-vel összefogva kidolgozott egy mérőrendszert, amely kifejezetten az oktatáshoz szükséges digitális kompetenciákat vizsgálja.
Újabb eljárás indult Magyar Péter ellen
A Tisza Párt elnöke egyre több botrány miatt kénytelen magyarázkodni.