– Ezt úgy kell elképzelni, hogy ha itt forgatnának Debrecenben, a Kossuth utcán, és azt akarnák, hogy az ablakon kinézve ugyanez az utcakép táruljon elénk, de mondjuk ne legyenek kábelek, akkor megépítik ennek a szobának a belső terét, s ami az ablakon kívül látszik, azt kell nekünk megfesteni olyan méretben, hogy mindenütt takarja a valóságot. Tudni kell, hol lesz a kamera, kiszámolják, milyen végeredményt akarnak. Ebben az esetben a háttér általában öt méterre van az épített díszlettől, nekünk arányosan kell kicsinyíteni a valósághoz – beszélt a festőpáros a munkájáról. Howard az eddigi legnagyobb kihívást jelentő munkájára is kitért: – A perspektíva ábrázolása jóval technikásabb, a Kleopátrában például egy templomhoz vezető oszlopokkal szegélyezett utat úgy kellett megfesteni, mintha sokkal hosszabb, már-már végtelen lenne. Talán ez volt a legnehezebb munkám. Az a lényeg, hogy átmenet nélkül kell festeni, tehát nem látszódhat, mi az épített és mi a festett rész a díszletben – részletezte.