Miközben óriási fejlődést jelent számos alapterület digitalizációja, a humán oldal nem követi olyan gyorsan a megugrott igényeket. A járvány miatti visszavonulás több mint kéthónapos időszaka után még mindig naponta előforduló eset, hogy a fogyasztó el sem éri a túlterhelt ügyfélszolgálatot, vagy miután személyes adataival azonosította magát, a vonal másik végén lévő ügyintézővel hiába igyekszik kibogozni az aktuális ügye részleteit, újabb kapcsolás és várakozás következik. Nem új keletű panasz, hogy hosszas zenélés után sem kapcsolja a gép az élő hangot, emiatt sokan kisebb tortúrának tartják, ezért bele sem kezdenek, vagy idő előtt feladják a személyes találkozást nélkülöző ügyintézést.

Orbán Viktor: A kereskedők tíz százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Nem lehet tovább hárítani a termelőkre az árcsökkentés hatását, így a magyar gazdák nem járnak rosszabbul.