A Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) augusztus 24-én elindította új belföldi kampányát, amelynek célja, hogy bemutassa: a Balaton nem csupán a vízi élményekről szól. Nagyszerű úti cél azoknak is, akik a kora őszi, kellemes időjárásban aktívan felfedeznék a térség kulturális kincseit vagy a környék gasztronómiai kínálatát – közölte az ügynökség hétfőn. Az MTÜ a kampányban arra hívja fel a figyelmet, hogy a Balaton élménylehetőségei kimeríthetetlenek, hiszen a tó és környéke olyan négy évszakos úti cél, amely szezontól függetlenül csodás kincseket rejt, és az év minden szakában ezernyi új színét fedi fel az arra járóknak. A kampánnyal azt is üzenik, hogy „a nyárral nem ér véget a szezon, töltődj fel új élményekkel egész évben”.
A közterületeken, valamint a nyomtatott és online sajtóban megjelenő hirdetések mellett kisfilm is inspirál a Balaton felfedezésére, amely televízióban, valamint a Csodás Magyarország közösségimédia-csatornáin (YouTube, Facebook, Instagram) látható.
A kampányra az MTÜ egy újdonsággal is készült, tovább bővítve az elérhető tájékoztató anyagok, kiadványok sorát. Elkészült és a napokban már a Tourinform-irodákban is elérhető lesz az új Balaton-térkép, amely egyszerűen, átláthatón mutatja be a legfontosabb, szezontól függetlenül is elérhető látnivalókat, attrakciókat. A térkép online is elérhető és letölthető az Mtu.gov.hu weboldalon. Szintén az elmúlt hetekben készült el a Balaton új imázskiadványa, amely nem szokványos oldaláról mutatja be a tavat, és olyan programlehetőségeket, látnivalókat, érdekességeket emel ki, amelyek egész évben vonzóvá teszik a térséget – derül ki a közleményből. A távirati iroda jelezte: ajánlják még, hogy további inspirációért érdemes belelapozni a háromrészes Magyarország neked – Bakancslista kiadványsorozat Balaton és Nyugat-Magyarország könyvecskéjébe.