A Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) augusztus 24-én elindította új belföldi kampányát, amelynek célja, hogy bemutassa: a Balaton nem csupán a vízi élményekről szól. Nagyszerű úti cél azoknak is, akik a kora őszi, kellemes időjárásban aktívan felfedeznék a térség kulturális kincseit vagy a környék gasztronómiai kínálatát – közölte az ügynökség hétfőn. Az MTÜ a kampányban arra hívja fel a figyelmet, hogy a Balaton élménylehetőségei kimeríthetetlenek, hiszen a tó és környéke olyan négy évszakos úti cél, amely szezontól függetlenül csodás kincseket rejt, és az év minden szakában ezernyi új színét fedi fel az arra járóknak. A kampánnyal azt is üzenik, hogy „a nyárral nem ér véget a szezon, töltődj fel új élményekkel egész évben”.
Nem új keletűek az autóipar gondjai
A magyar Bosch-vezér szerint más típusú nyomás van a szektoron, mint húsz évvel ezelőtt.