A koronavírus-járvány és különösen a hiteltörlesztési moratórium meghirdetése miatt ugrásszerűen, mintegy harminc-negyven százalékkal növekedett az OTP Bank telefonos ügyfélszolgálatának bejövő forgalma, ami azóta sem esett vissza a vírus hazai megjelenése előtti szintre. A legnagyobb hazai hitelintézet most Pécsett nyitotta meg e szolgáltatásához kapcsolódó legújabb kirendeltségét, amely hamarosan további ötven fővel bővül, így a tervek szerint összesen csaknem száz munkahelyet hoz létre a dél-dunántúli régióban. A helyszín kiválasztásakor a hitelintézet olyan, Budapesten kívül eső területet keresett, ahol a Contact Center stabil és rugalmas üzemeltetése kedvező feltételekkel biztosítható, a megfelelően képzett munkaerő pedig könnyen elérhető. Az előzetes felmérések eredményei alapján döntöttek Pécs mellett – közölte a bank.
![](https://cdn.magyarnemzet.hu/2021/07/8SHEnHf1Wjj2C_uxOuiiRtHEEuWwSSifXpgiS0npVFg/fill/1920/1124/no/1/aHR0cHM6Ly9jbXNjZG4uYXBwLmNvbnRlbnQucHJpdmF0ZS9jb250ZW50LzU2NDM3N2IxYjM2MjRlNmM5ODRhOTM4ZGU2ODQ5YzVk.jpg)