Érdekes megfigyelni, mennyire gyorsan került a toplistás alkalmazások közé a kínai tulajdonban lévő TikTok közösségimédia-felület. Miután a fiatalokat az idősek „elzavarták” az Instagramra, a Zuckerberg kezében lévő platformra Y generációs fiatalok milliói regisztráltak fel. A tartalomgyártók, influenszerek, sztárok, celebek, sőt a cégek számára is előnyös felületnek bizonyult az Instagram, rengetegen kerestek a követőikkel, megszerkesztett posztjaikkal pénzt is, a hirdetők pedig meglátták a figyelemre éhes „instacelebek” között a lehetőséget. A felület egyhamar át is vette a vezetést az Y generációs fiatalok körében, azonban ez mostanra megváltozni látszik.

Orbán Viktor: Miért lenne más választási eredmény 2026-ban, mint 2022-ben volt? – Pikk Bayerrel és Ambrózyval
A miniszterelnök exkluzív interjút adott lapunk podcastjának.