Érdekes megfigyelni, mennyire gyorsan került a toplistás alkalmazások közé a kínai tulajdonban lévő TikTok közösségimédia-felület. Miután a fiatalokat az idősek „elzavarták” az Instagramra, a Zuckerberg kezében lévő platformra Y generációs fiatalok milliói regisztráltak fel. A tartalomgyártók, influenszerek, sztárok, celebek, sőt a cégek számára is előnyös felületnek bizonyult az Instagram, rengetegen kerestek a követőikkel, megszerkesztett posztjaikkal pénzt is, a hirdetők pedig meglátták a figyelemre éhes „instacelebek” között a lehetőséget. A felület egyhamar át is vette a vezetést az Y generációs fiatalok körében, azonban ez mostanra megváltozni látszik.

Hadházy Ákos Bécsben vett lakást, Gyurcsány Ferenc 631 milliós lakásvásárlási előlegről és foglalóról számolt be
Hadházy Ákos felerészben tulajdonos egy bécsi lakásban, az állatklinikáról nem nyilatkozott, Gyurcsány Ferenc tartozása nőtt, Dobrev Kláráról semmit nem tudni.