– Azt a kifejlesztendő eszközt, amire idén ősszel adunk be új pályázatot, én csak autista-szemüvegnek hívom. Ennek lényege, hogy a 3D-s szemüvegbe vetített élőképet úgy módosítjuk személyre szabottan, hogy a tér mélységének változtatásával (a parallaxis szög állításával), az idegrendszerre ható speciális kulcsok elhelyezésével, valamint stabil, mesterséges vizuális környezet megteremtésével egy élőképpel kombinált látványvilágot, fejlesztési környezetet teremtünk, amiben a gyerekek biztonságban érezhetik magukat. Ehhez készítünk személyre szabott oktatási tartalmat, valamint olyan játékokat, amelyek az agyműködést stimulálják, a térbeli gondolkodást, kombinációkészséget erősítik. Hiszen ne felejtsük el, hogy az olyan emberi funkciók, mint például egy vicc csattanójának megértése is, egy térbeli gondolkodási folyamat eredménye, csak ott nem a tárgyak, hanem a mondatok közötti speciális térbeli kapcsolatot, viszonyrendszert kell megértenünk az agykéreg jobb fali lebenyének segítségével. A sportban pedig ugyanez a csel, taktika, illetve az elővételezés, anticipáció képessége, ami ugyanúgy ezen agyterülethez köthető. Az egyik közeli tervem ezért a térbeli ötödölő játékprogram kifejlesztése, ami kimondottan ezt az agyterületet célozza meg.