A két testvérjármű, az Isuzu Novociti Life és a Novociti Volt a nyolcméteres városi, illetve elővárosi kategória képviselője. 2463 milliméteres szélességével ügyesen mozog belvárosi szűk utcákban is, konfigurációtól függően pedig 46-60 utast szállíthat. Maga az alapjármű, leszámítva a hajtásrendszer különbözőségét és a frontdizájnt (a Volté látványosabb), gyakorlatilag azonos: alacsonypadlós, tehát akadálymentes (a kézi rámpa széria, elektromos rendelhető), vékonyan párnázott, textilhuzatú ülésekkel és gyors utascserét lehetővé tevő egy- és kétszárnyú ajtóval. A futómű légrugós, a kormány elektrohidraulikus. A hajtóművet hátul helyezték el, az elektromos változat akkumulátorainak egy részét is ott, a többit viszont a tetőn. De még afelett is találni érdekességet: napelemet a tetőn, amely besegít a töltésbe (extra felszerelés). Melyik elektromos személyautóban van ilyen? Egyről sem tudok, pedig nagyszerű ötlet…