Egészen vad külsővel érkezik ez a különleges pickup

Az ausztrál forgalmazó készítette el és acélból hegesztett lökhárítóval teszik ellenállhatatlanná az orrát.

null

Tavaly debütált az új Mazda BT-50-es pickup, ami már nem a Ford Ranger, hanem az Isuzu D-Max műszaki testvére, ennek ellenére a legújabb modellváltozathoz az egyébként a Ford pickupjának limitált modelljénél alkalmazott Thunder nevet használják.

Az ausztrál forgalmazó készítette el a megvadított megjelenésű kivitelt, amelynél acélból készítik az első lökhárítót, alumínium platófedelet szerelnek fel, és terepmintás abroncsokkal rendelkező 18 colos felniket szerelnek a kiszélesített kerékjáratokba.

Részlet egy angol nyelvű bemutatóvideóból
Fotó: YouTube

A módosítások szigorúan optikai tuningot jelentenek, nincs változás a felfüggesztésben, az első túlnyúlás 19 centivel lesz hosszabb.

A motor is marad az Ausztráliában egyedüliként kínált 3,0 literes turbódízel 190 LE/450 Nm teljesítménnyel, a váltó hatfokozatú kézi kapcsolású vagy automatikus lehet. Amíg a Mazda BT-50 legdrágább változata 59 990 ausztrál dollárba kerül, a Thunder kivitelért legalább 65 990 dollárt kérnek.

Az eredeti cikket ITT érheti el.

Kiemelt kép: YouTube/Carexpert

Örömforrás – Mazda sportautó teszt

Két betű, egy szám. A mágikus kombináció hallatán a benzinvérűek nem látnak mást, csak lila ködöt, hozzájuk szólni nem érdemes, már csak a keresztbe-kasul csúszkálás és a gumi szaga tudja lekötni a figyelmüket. Első dolguk lenyitni a vászontetőt, másodpercek alatt tudják le az övcsatolásindítás-tükörbe nézés procedúráját, hogy amint lehet, a gázra tapossanak és végre olyan szabadon autózhassanak, mint egykor. Az életében legendává vált MX-5-ösből 1989 óta egymillió példány fogyott, 17 év alatt a Mazdának nem csak Colin Chapman filozófiáját sikerült újra és újra piacképes formába önteni, úgy tudták megújítani a típust, hogy minden (lényeges) maradt a régiben.

Negyedik alkalommal nekiláttak újra feltalálni a 60-as évek brit roadstereit a többi modellnél már sikerrel alkalmazott Skyactiv technológia jegyében. Ugyanazt tették a már eleve kicsi és könnyű MX-5-össel, amit a többi Mazdával: csökkentették a karosszéria és más műszaki részegységek tömegét, mérsékelték a súrlódásokat, hókusz-pókuszok helyett a fizikát és törvényeit kihasználva fejlesztettek a konstrukción.

Tovább

 

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.