Új alkoholos italkategória robbant be a magyar piacra

Egyenesen az Egyesült Államokból érkezik az alkoholos italok legújabb trendje: a hard seltzer.

null

Miközben a legjelentősebb és legismertebb alkoholos italok több száz, sőt több ezer évvel ezelőtt születtek, az új alkoholos italnak, a hard seltzernek elég volt pár év, hogy teljesen felforgassa az alkoholos italok piacát a tengerentúlon. Pedig maga a kategória egyes források szerint a véletlen és két szódavízkedvelő feleség „műve”: a múzsák ihletésére két bostoni jóbarát és műkedvelő ital innovátor házilag készítette el a szénsavas víz alkoholos változatát még 2013-ban. Most pedig már ott tartunk, hogy a szakemberek az idén 2,5 milliárd dolláros forgalomra számítanak az USA-ban, közben pedig Kanadában, Ausztráliában és egyes nyugat-európai országokban is egyre nagyobb a rajongók tábora – írja a mindmegette.hu.

A kép illusztráció. Fotó: Pexels

„A Dreher Sörgyárak stratégiájában kiemelt szerepet kap az innováció, legyen szó akár a meglévő portfólió folyamatos bővítéséről vagy éppen egy új italkategória bevezetéséről. Az újítások és a fogyasztói trendek követése mellett elkötelezett Asahi Europe & International-nek és magyar leányvállalatának, a Drehernek köszönhetően, a sörök és a hagyományos long drinkek között elhelyezkedő italkategória márciusban jelenik meg a magyar piacon” – mondta Wilheim Gábor, a Dreher Sörgyárak marketing igazgatója. A boltok polcaira első körben 0,33 literes dobozos, majd üveges kiszerelésben kerül, amely 96 kilokalóriát tartalmaz, alkoholtartalma pedig 4 százalék.

„Szeretjük azt, ami egyedi és izgalmas”

– egészen egyszerűen ennyi a hard seltzer titka Nagy Zoltán, Viper nagykövet szerint, aki alapító-tulajdonosa a máig egyetlen olyan magyar bárnak, amely kiérdemelte a World’s Best Bars Top 50 elismerést.

Déli citrus, cédrus, nyári virágok – ezeket az illatokat társítja személyes élményei alapján a nemzetközi bárkultúra elismert szakembere a Viperhez. Ezt még annyival egészíti ki:

„az alaposan lehűtött Viper önmagában fogyasztva is tökéletes választás jégre töltve egy kis limeszelettel, de saját receptek komponálásához éppúgy lehet tökéletes kiindulási alap.”

A Viper hard seltzer gyártása során a 100 méter mélységből érkező vizet üstben forralják fel, majd miközben lehűl, hozzáadják az alkohol alapját adó cukrot, melyet az élesztők feldolgoznak – így érhető el a kívánt alkohol- és szén-dioxid szint. Ezt követően a kapott italt megszűrve jutnak a letisztult és áttetsző végeredményhez, amelyet a frissítő lime ízesítés tesz izgalmassá.

„A Viper komoly rajongótáborra számíthat az újdonságokra mindig nyitott kísérletezők és trendkeresők között, ahogyan azok között is, akik a mesterséges adalékok és színezékek nélküli összetevőket tartják szem előtt. Természetes ízével, trendiségével és egyszerűségével tökéletes alternatíva a tudatos, minőségi élményeket kereső és kíváncsi fogyasztók számára” – mondta Hruska Rita, a Dreher Sörgyárak nemzetközi márkákért felelős marketing vezetője.

Az új alkoholos italról szóló eredeti cikk elérhető a Mindmegette oldalán.

Korábbi cikkünkben arról írtunk, hogy a fánksütésről sokan azt mondják, nehéz, és ha mégis sikerül, nem biztos, hogy szalagos lesz, pedig éppen az benne a pláne! Így lesz szalagos és habkönnyű: a nagyi fánkjának titka.

 

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.