Különleges filmmel kezdődött a Budapest turisztikai vonzerejét hangsúlyozó kampány: a reklámfilm egy éven át készült, így tavaszi, nyári, őszi és téli jelenetek is szerepelnek benne. Ezzel azt a fő üzenetet közvetíti a Magyar Turisztikai Ügynökség, hogy Budapest négy évszakos úti cél, az év minden napján látogatható, és egy olyan könnyen megközelíthető európai desztináció, ahova érdemes visszatérni, hiszen egyedi élmények sokasága várja a vendégeket januártól decemberig. – Budapest mindenkinek tartogat valamit, meglepetéseket, váratlan kalandokat, új színeket – üzeni az ügynökség kampánya.
Budapest mindig tud újat mutatni – Nézze meg az imázsfilmet!
Elindult a Magyar Turisztikai Ügynökség Budapestet népszerűsítő nemzetközi kampánya: az új imázsfilm a Budapest – Spice of Europe kampánysorozat folytatásaként készült el, egyedi megközelítéssel, fiatalos lendülettel. A kampány fő üzenete: a magyar főváros az év 365 napján mindig tud újat mutatni.
Európa fűszere
A Spice of Europe kampánysorozat már korábban is megmutatta, hogy a magyar fővárosnak megannyi különböző arca van. A korábbi kampányfilmekben a főváros változatos látnivalói, kulturális és művészeti sokszínűsége, a magas minőségű szolgáltatások és a magyar vendéglátás már bemutatkoztak.
A mostani, negyedik Spice of Europe imázsfilm egyedi képi világgal, fiatalos lendülettel mutatja be a magyar főváros hangulatát. Az imázsfilmben a Városligeti Műjégpálya és a karácsonyi díszkivilágítású Andrássy út ugyanúgy megjelenik, mint a nyári délutánok hangulata.
Fővárosiak Budapestről
A filmben több szereplő szemszögéből ismerhetjük meg a várost, akik budapestiek, valóban itt élő emberek. A filmben találkozhatunk sportolókkal, festő-, tánc-, szobrász- és tetoválóművésszel, Rubik-kocka-kirakó világbajnokkal, artistával és még borbéllyal is. Mások mellett a filmben szerepel például Hosszú Katinka és Széll Tamás is.
Fiatal külföldieket hívnak
A mostani kampány célcsoportja a fiatal korosztály, az élménykereső családok és a kulturális utazók, akik elsősorban az online térben találkozhatnak a hirdetésekkel és a filmmel. Az első időszakban a turisztikai ügynökség Ausztriában, Németországban, Franciaországban, Lengyelországban, Csehországban, Szlovákiában, Szerbiában és Izraelben népszerűsíti Budapestet, a célországok köre azonban később bővülhet.
Gazdaságélénkítés
A turisztikai ügynökség közölte: legfontosabb célja a kampánnyal, hogy újraindítsa a magyar gazdaság sikerágazatát, a turizmust.
A téma legfrissebb hírei
Tovább az összes cikkhezKöltségvetés: fenntartható az adósságfinanszírozás
A közvetlenül a lakosságnak értékesített állampapírok növelik a belföldi befektetői bázist.
Bevallották, hogy mégsem olyan kiváló a termékük, miután nehézfémeket találtak az idehaza is kapható prémium csokiban
A bíróságon.
Kezdődik a vidéki otthonfelújítási program társadalmi egyeztetése
A jövő évtől induló program érdemben javíthat a kistelepüléseken élő családok lakáskörülményein.
Ha törik, ha szakad, ez az üzletlánc biztos, hogy kinyit december 24-én
Lesz krumpli, kenyér, karácsonyfadísz.
Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!
- Iratkozzon fel hírlevelünkre
- Csatlakozzon hozzánk Facebookon és Twitteren
- Kövesse csatornáinkat Instagrammon, Videán, YouTube-on és RSS-en
Megkérdeztük Rost Andreát: kétgyermekes édesanyaként mit szól ahhoz, hogy Magyar Péter szerint vegyen újat magának, akinek külföldön él a gyermeke?
Megvan, mi okozta a szúrós szagot a budapesti színházban
Séfek Séfe: Kiderült, kik főzhetnek a 10 millióért
Kiderült, mennyivel nőnek jövőre a magyar fizetések, több meglepetést is tartogat 2025
Óriási a készültség, ameddig a szem ellát, mindenhol rendőrök a Blahánál - Képek
„Oroszlánom!”, „Attila unokája!” – óriási szeretettel veszik körül Sallai Rolandot a Galatasaray szurkolói
Nagy leleplezéssel állt elő a Magyar Úszószövetség: Ez megrázza az egész világot!
Az Izrael elleni iksz is belefért a franciáknak, ott lesznek az NL nyolcas döntőjében
Magyar Péter nem árulja el, hogy melyik képviselőjét tartja Soros-ügynöknek és agyhalottnak
Liverpool két hősét ünnepli, Szoboszlai riválisa történelmet írt a góljával
Szalmonellás kolbászt hívnak vissza a boltokból, nehogy megegye!
Szoboszlai posztriválisa szenzációs gólt szerzett első válogatott meccsén
Címoldalról ajánljuk
Tovább az összes cikkhezKöltségvetés: fenntartható az adósságfinanszírozás
A közvetlenül a lakosságnak értékesített állampapírok növelik a belföldi befektetői bázist.
Bevallották, hogy mégsem olyan kiváló a termékük, miután nehézfémeket találtak az idehaza is kapható prémium csokiban
A bíróságon.
Kezdődik a vidéki otthonfelújítási program társadalmi egyeztetése
A jövő évtől induló program érdemben javíthat a kistelepüléseken élő családok lakáskörülményein.
Ha törik, ha szakad, ez az üzletlánc biztos, hogy kinyit december 24-én
Lesz krumpli, kenyér, karácsonyfadísz.