Különleges filmmel kezdődött a Budapest turisztikai vonzerejét hangsúlyozó kampány: a reklámfilm egy éven át készült, így tavaszi, nyári, őszi és téli jelenetek is szerepelnek benne. Ezzel azt a fő üzenetet közvetíti a Magyar Turisztikai Ügynökség, hogy Budapest négy évszakos úti cél, az év minden napján látogatható, és egy olyan könnyen megközelíthető európai desztináció, ahova érdemes visszatérni, hiszen egyedi élmények sokasága várja a vendégeket januártól decemberig. – Budapest mindenkinek tartogat valamit, meglepetéseket, váratlan kalandokat, új színeket – üzeni az ügynökség kampánya.
Budapest mindig tud újat mutatni – Nézze meg az imázsfilmet!
Elindult a Magyar Turisztikai Ügynökség Budapestet népszerűsítő nemzetközi kampánya: az új imázsfilm a Budapest – Spice of Europe kampánysorozat folytatásaként készült el, egyedi megközelítéssel, fiatalos lendülettel. A kampány fő üzenete: a magyar főváros az év 365 napján mindig tud újat mutatni.
Európa fűszere
A Spice of Europe kampánysorozat már korábban is megmutatta, hogy a magyar fővárosnak megannyi különböző arca van. A korábbi kampányfilmekben a főváros változatos látnivalói, kulturális és művészeti sokszínűsége, a magas minőségű szolgáltatások és a magyar vendéglátás már bemutatkoztak.
A mostani, negyedik Spice of Europe imázsfilm egyedi képi világgal, fiatalos lendülettel mutatja be a magyar főváros hangulatát. Az imázsfilmben a Városligeti Műjégpálya és a karácsonyi díszkivilágítású Andrássy út ugyanúgy megjelenik, mint a nyári délutánok hangulata.
Fővárosiak Budapestről
A filmben több szereplő szemszögéből ismerhetjük meg a várost, akik budapestiek, valóban itt élő emberek. A filmben találkozhatunk sportolókkal, festő-, tánc-, szobrász- és tetoválóművésszel, Rubik-kocka-kirakó világbajnokkal, artistával és még borbéllyal is. Mások mellett a filmben szerepel például és Széll Tamás is.
Fiatal külföldieket hívnak
A mostani kampány célcsoportja a fiatal korosztály, az élménykereső családok és a kulturális utazók, akik elsősorban az online térben találkozhatnak a hirdetésekkel és a filmmel. Az első időszakban a turisztikai ügynökség Ausztriában, Németországban, Franciaországban, Lengyelországban, Csehországban, Szlovákiában, Szerbiában és Izraelben népszerűsíti Budapestet, a célországok köre azonban később bővülhet.
Gazdaságélénkítés
A turisztikai ügynökség közölte: legfontosabb célja a kampánnyal, hogy újraindítsa a magyar gazdaság sikerágazatát, a turizmust.
A téma legfrissebb hírei
Tovább az összes cikkhezA beruházások munkaerő- és ingatlanpiaci keresletet is teremtettek
Magyarország mint uniós tagállam vonzóbb beruházási célpont lett, ez a kereskedelmi ingatlanok piacát is élénkítette.
A hazai vadállomány egyedülálló nemzeti kincs
– Teremtett világunk megőrzése közös kötelességünk, a természet rendjét pedig nem lehet megbontani, éppen ezért hárul kiemelkedően fontos szerep a felelős és tudatos vadgazdálkodásra – közölte Nagy István agrárminiszter.
Jó hír, stratégiai együttműködési megállapodás született
A Magyar Innovációs Szövetség kedden tartott választmányi ülésén rendhagyó napirendi pontként egy hosszú távú, háromoldalú stratégiai együttműködési megállapodás írt alá.
Rossz hírek érkeztek az Egyesült Államokból
Csökkent az amerikai feldolgozóipar teljesítménye és az elemzők által várt növekedés helyett csökkentek az építőipari kiadások is.
Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!
- Iratkozzon fel hírlevelünkre
- Csatlakozzon hozzánk Facebookon és Twitteren
- Kövesse csatornáinkat Instagrammon, Videán, YouTube-on és RSS-en
Nagyot fordul az időjárás, ennek nem fog örülni
Ukrajna bejelentette, elvesztette hadseregét
Szoboszlai üvöltött: "Szálljatok le rólam!" – Kitálalt a Liverpool magyar válogatott sztárja
Sorra állnak be Magyar Péter mögé a jobbik jelenlegi és ex politikusai
Nagy baj történt a Pilisben, ezekben a percekben mentenek
Elemző Magyarországról: a választások után konszolidációs program jöhet
Megfejthették a fáraó átkát: kiderült, mi ölte meg a sírt felnyitó kutatókat
Férfi kézi BL: elképesztő hajrá végén a címvédő nyert, s újra ott van a final fourban!
Játssz és nyerj páros belépőt a Magyarország-Kanada jégkorongmeccsre (hirdetés)
Gulácsi előtt most ezért fejet hajthat a Bundesliga összes kapusa + videó
Alu paratha, a burgonyával töltött boldogságlepény -receptvideó ( hirdetés)
Másfél percre vagyunk az armageddontól
Címoldalról ajánljuk
Tovább az összes cikkhezA beruházások munkaerő- és ingatlanpiaci keresletet is teremtettek
Magyarország mint uniós tagállam vonzóbb beruházási célpont lett, ez a kereskedelmi ingatlanok piacát is élénkítette.
A hazai vadállomány egyedülálló nemzeti kincs
– Teremtett világunk megőrzése közös kötelességünk, a természet rendjét pedig nem lehet megbontani, éppen ezért hárul kiemelkedően fontos szerep a felelős és tudatos vadgazdálkodásra – közölte Nagy István agrárminiszter.
Jó hír, stratégiai együttműködési megállapodás született
A Magyar Innovációs Szövetség kedden tartott választmányi ülésén rendhagyó napirendi pontként egy hosszú távú, háromoldalú stratégiai együttműködési megállapodás írt alá.
Rossz hírek érkeztek az Egyesült Államokból
Csökkent az amerikai feldolgozóipar teljesítménye és az elemzők által várt növekedés helyett csökkentek az építőipari kiadások is.