Különleges filmmel kezdődött a Budapest turisztikai vonzerejét hangsúlyozó kampány: a reklámfilm egy éven át készült, így tavaszi, nyári, őszi és téli jelenetek is szerepelnek benne. Ezzel azt a fő üzenetet közvetíti a Magyar Turisztikai Ügynökség, hogy Budapest négy évszakos úti cél, az év minden napján látogatható, és egy olyan könnyen megközelíthető európai desztináció, ahova érdemes visszatérni, hiszen egyedi élmények sokasága várja a vendégeket januártól decemberig. – Budapest mindenkinek tartogat valamit, meglepetéseket, váratlan kalandokat, új színeket – üzeni az ügynökség kampánya.

Európa fűszere
A Spice of Europe kampánysorozat már korábban is megmutatta, hogy a magyar fővárosnak megannyi különböző arca van. A korábbi kampányfilmekben a főváros változatos látnivalói, kulturális és művészeti sokszínűsége, a magas minőségű szolgáltatások és a magyar vendéglátás már bemutatkoztak.
A mostani, negyedik Spice of Europe imázsfilm egyedi képi világgal, fiatalos lendülettel mutatja be a magyar főváros hangulatát. Az imázsfilmben a Városligeti Műjégpálya és a karácsonyi díszkivilágítású Andrássy út ugyanúgy megjelenik, mint a nyári délutánok hangulata.

Fővárosiak Budapestről
A filmben több szereplő szemszögéből ismerhetjük meg a várost, akik budapestiek, valóban itt élő emberek. A filmben találkozhatunk sportolókkal, festő-, tánc-, szobrász- és tetoválóművésszel, Rubik-kocka-kirakó világbajnokkal, artistával és még borbéllyal is. Mások mellett a filmben szerepel például Hosszú Katinka és Széll Tamás is.
Fiatal külföldieket hívnak
A mostani kampány célcsoportja a fiatal korosztály, az élménykereső családok és a kulturális utazók, akik elsősorban az online térben találkozhatnak a hirdetésekkel és a filmmel. Az első időszakban a turisztikai ügynökség Ausztriában, Németországban, Franciaországban, Lengyelországban, Csehországban, Szlovákiában, Szerbiában és Izraelben népszerűsíti Budapestet, a célországok köre azonban később bővülhet.
Gazdaságélénkítés
A turisztikai ügynökség közölte: legfontosabb célja a kampánnyal, hogy újraindítsa a magyar gazdaság sikerágazatát, a turizmust.