Budapest mindig tud újat mutatni – Nézze meg az imázsfilmet!

Elindult a Magyar Turisztikai Ügynökség Budapestet népszerűsítő nemzetközi kampánya: az új imázsfilm a Budapest – Spice of Europe kampánysorozat folytatásaként készült el, egyedi megközelítéssel, fiatalos lendülettel. A kampány fő üzenete: a magyar főváros az év 365 napján mindig tud újat mutatni.

2020. 06. 27. 8:41
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Különleges filmmel kezdődött a Budapest turisztikai vonzerejét hangsúlyozó kampány: a reklámfilm egy éven át készült, így tavaszi, nyári, őszi és téli jelenetek is szerepelnek benne. Ezzel azt a fő üzenetet közvetíti a Magyar Turisztikai Ügynökség, hogy Budapest négy évszakos úti cél, az év minden napján látogatható, és egy olyan könnyen megközelíthető európai desztináció, ahova érdemes visszatérni, hiszen egyedi élmények sokasága várja a vendégeket januártól decemberig. – Budapest mindenkinek tartogat valamit, meglepetéseket, váratlan kalandokat, új színeket – üzeni az ügynökség kampánya.

MTI/Balogh Zoltán

 

Európa fűszere

A Spice of Europe kampánysorozat már korábban is megmutatta, hogy a magyar fővárosnak megannyi különböző arca van. A korábbi kampányfilmekben a főváros változatos látnivalói, kulturális és művészeti sokszínűsége, a magas minőségű szolgáltatások és a magyar vendéglátás már bemutatkoztak.

A mostani, negyedik Spice of Europe imázsfilm egyedi képi világgal, fiatalos lendülettel mutatja be a magyar főváros hangulatát. Az imázsfilmben a Városligeti Műjégpálya és a karácsonyi díszkivilágítású Andrássy út ugyanúgy megjelenik, mint a nyári délutánok hangulata.

Fotó: MTI/Bruzák Noémi

Fővárosiak Budapestről

A filmben több szereplő szemszögéből ismerhetjük meg a várost, akik budapestiek, valóban itt élő emberek. A filmben találkozhatunk sportolókkal, festő-, tánc-, szobrász- és tetoválóművésszel, Rubik-kocka-kirakó világbajnokkal, artistával és még borbéllyal is. Mások mellett a filmben szerepel például Hosszú Katinka és Széll Tamás is.

Fiatal külföldieket hívnak

A mostani kampány célcsoportja a fiatal korosztály, az élménykereső családok és a kulturális utazók, akik elsősorban az online térben találkozhatnak a hirdetésekkel és a filmmel. Az első időszakban a turisztikai ügynökség Ausztriában, Németországban, Franciaországban, Lengyelországban, Csehországban, Szlovákiában, Szerbiában és Izraelben népszerűsíti Budapestet, a célországok köre azonban később bővülhet.

Gazdaságélénkítés

A turisztikai ügynökség közölte: legfontosabb célja a kampánnyal, hogy újraindítsa a magyar gazdaság sikerágazatát, a turizmust.

Június 1-jén ezért indult el az első, belföldi forgalomélénkítő kampány, amelyet a Budapest csodáit a belföldi közönség számára fókuszba állító kampány követett. A határnyitásokkal párhuzamosan indulnak a külföldi aktivitások, melyeknek része a Budapest – Spice of Europe kampány is.

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.