Beszállt az árháborúba a Spar is, akár 39 százalékkal is csökkenti az árakat

E heti akciós árak a cikkben.

Magyar Nemzet
Forrás: VG2023. 03. 13. 15:50
Budapest, 2022. október 22. A hollandiai székhelyű SPAR nemzetközi élelmiszer-üzletlánc egyik City SPAR üzlete a főváros I. kerületében, Krisztinavárosban, az Alagút utca és a Krisztina körút találkozásánál. MTVA/Bizományosi: Róka László *************************** Kedves Felhasználó! Ez a fotó nem a Duna Médiaszolgáltató Zrt./MTI által készített és kiadott fényképfelvétel, így harmadik személy által támasztott bárminemű – különösen szerzői jogi, szomszédos jogi és személyiségi jogi – igényért a fotó szerzője/jogutódja közvetlenül maga áll helyt, az MTVA felelőssége e körben kizárt. Fotó: Róka László
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Hetente teszi közzé a terméklistáinak csökkenő árait a SPAR és Interspar áruházakban. Minden hétfőn konkrét terméklista jelenik meg, feltüntetve az árcsökkenés mértékét – számolt be a közlésről a Világgazdaság. Megjegyzik, hogy az is megtörténhet, hogy a már listán szereplő termékek ára később még tovább esik,

az árcsökkenés hétfőtől, azaz mától terméktől függően 5 és 39 százalék között lesz.

A promócióban ezen a héten az alábbi termékek lesznek olcsóbbak:

  • kenyerek, kalácsok – 13–39 százalék,
  • szalámik, sonkák, párizsik – 5–21 százalék,
  • száraztészták – 5–10 százalék,
  • rizsek – 6–8 százalék,
  • tejfölök, UHT-tejek, joghurtok, kefirek, túrók – 5–10 százalék,
  • egyes lisztek – 9 százalék.

Ezzel pedig még mindig nem ért véget a történet, 

ugyanis március 2-ától 16–36 százalékkal olcsóbban kínálják sajtválaszték meghatározott termékeit is. 

Megjegyzik továbbá, hogy januárban több mint hatszáz vegyi áru és kozmetikai cikk fogyasztói árát csökkentették, amellyel – a tájékoztatás szerint – sikerült elérni, hogy ezek ne legyenek drágábbak, mint a drogériákban .

A VG beszámol arról is, hogy jól látszik, hogy egyre kiterjedtebb a magyar kiskereskedelemben a két hónapja tartó árháború. Ennek az első szereplője az Aldi volt, amelyet a CBA, a Lidl, majd a Penny követett. Sokáig úgy tűnt, hogy a SPAR nem áll be abba a sorba, hogy direkt csökkentse egy-egy termék árát, most azonban majdnem tucatnyi termék árát vágta vissza látványosan, igaz, továbbra is egy egyedi program részeként. Megjegyzik, ebből a szempontból a SPAR lépése inkább a Lidl stratégiájára emlékeztet, ugyanis a német diszkont sem egy-egy termék árát mérsékelte, hanem több százét.

Borítókép: Illusztráció (Fotó: MTVA/Róka László)

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.