Hiába jelentették fel a lidl-s csalót, úgy tűnik, nem igazán zavartatja magát emiatt. A BorsOnline ugyanis úgy értesült, a férfi továbbra is járja az üzleteket és hamis utalványokat tukmál az emberekre.
Ezúttal azonban egy TikTokon is ismert illatszerészt vert át, de azzal nem számolt, hogy a hamisságáért bosszút állnak rajta. Az átvert illatszerész megosztotta a közösségi oldalán a férfiról készült kamerafelvételeit.
További Gazdaság híreink
Az egész szitu arra épült fel, hogy ő mennyi Lidl-kártyát kap cafeteria gyanánt, majd lerakja a rád szánt mennyiséget. Egy 100-asra gondolt nálam értékben, amiért a felét kérte el egy bizonyos pillanatban, amikor én is belementem a játékba. Egy jó hír van kedves Ádám, remek kamerafelvételünk van
– fogalmaz a bejegyzésében az illatszerész. Azóta egyébként a Lidl is reagált az ügyre. Ők azt írják, több vásárlójuk is felhívta a figyelmüket a csalóra, a vállalat a szükséges jogi lépéseket megtette. A portál kiderítette azt is, hogy a férfi ellen a Budapesti Rendőr-főkapitányság csalás miatt nyomoz.
További Gazdaság híreink
Komment
Összesen 0 komment
A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
A téma legfrissebb hírei
Tovább az összes cikkhez
Karácsony szállodában: mennyivel költünk többet idén
Komoly fellendülés érzékelhető a hazai turizmusban.

Árrésstop és drága zacskó – a legolvasottabb gazdasági cikkek márciusban
Visszatekintés az év harmadik hónapjára.

Reagált a Mol a Nis-üzletre
Mindent megtesznek az ellátásbiztonság érdekében, a tárgyalást nem cáfolták.

Ne egyen belőlük: a Lidl és a Metro saját márkákat hívnak vissza
Visszahívja az érintett termékét az áruházlánc.
Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!
- Iratkozzon fel hírlevelünkre
- Csatlakozzon hozzánk Facebookon és Twitteren
- Kövesse csatornáinkat Instagrammon, Videán, YouTube-on és RSS-en
Címoldalról ajánljuk
Tovább az összes cikkhez
Karácsony szállodában: mennyivel költünk többet idén
Komoly fellendülés érzékelhető a hazai turizmusban.

Árrésstop és drága zacskó – a legolvasottabb gazdasági cikkek márciusban
Visszatekintés az év harmadik hónapjára.

Reagált a Mol a Nis-üzletre
Mindent megtesznek az ellátásbiztonság érdekében, a tárgyalást nem cáfolták.

Ne egyen belőlük: a Lidl és a Metro saját márkákat hívnak vissza
Visszahívja az érintett termékét az áruházlánc.
















Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!