Itt a hőség, ezeket a termékeket keresik leginkább az Árukeresőn

Beköszöntött a hőség, amely a kereskedelemre, a vásárlók érdeklődésére is rányomja a bélyegét. Jégdarálóktól az úszógumikig ezekre a termékekre keresnek rá online a magyar és a környező országok vásárlói az Árukeresőn keresztül.

2025. 06. 24. 11:02
Árukereső
Csaknem 40 százalékkal többen érdeklődtek a strandjátékok és -felszerelések iránt Forrás: Shutterstock
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A magyar fogyasztók érdeklődése a meleg érkezésével szinte egy időben ugrásszerűen megnövekedett a nyári kánikulában leginkább használt termékek iránt – derült ki az Árukereső.hu legfrissebb adataiból. 

árukereső jégdaráló
Csaknem 67 százalékkal ugrott meg a keresés a jégdarálókra az Árukeresőn (Fotó: Shutterstock)

Olyan termékeket keresnek a vásárlók az Árukeresőn, amelyekkel elviselhetőbb a hőség

A 25-30 fokos hőmérséklet mellett egészen biztosan kijelenthetjük, hogy megérkezett a nyár,

Magyarország és szomszédai, illetve a régió országai pedig olyan termékeket keresnek, amelyekkel elviselhetőbb lehet a hőség, vagy amelyekkel kihasználhatják a jó időt. 

Fókuszba kerülhetett a kinti falatozás és italozás, ugyanis 

  • több mint kétszer annyian kerestek dohányzóasztalt,
  •  és mintegy 67 százalékkal ugrottak meg a jégdarálók keresései, 
  • míg 62 százalékkal többen kutattak túradobozok után. 
  • Majdnem 50 százalékkal többen kerestek vízipisztolyokat, 
  • és csaknem 40 százalékkal többen érdeklődtek az úszógumik, karúszók, egyéb strandjátékok iránt. 

Csehországban is népszerűek voltak a jégdarálók, amelyekre különösen, 138  százalékkal megnőtt az érdeklődés, de a legtöbbet bicikli sisakokat és bicikli vázakat kerestek: mindkettőt hétszer többen, mint előtte. A cseheknél is a szabadtéri tevékenységek voltak a sztárok: tollaslabdához hálókat 160 százalékkal, gyerek-,kutya- és hagyományos medencéket 127, 126 és 110 százalékkal többen próbáltak jó áron beszerezni. Persze a küllemükre is gondoltak a vásárlók, és majdnem négyszeresére ugrott a körömcsipeszek népszerűsége.

A szlovákoknál az úszódeszkákra ugranak legtöbben

A szlovákok is szívesen töltenék idejüket a medencékben: közel háromszor annyian érdeklődtek az úszódeszkák és kétszer annyian a felakasztható szűrők után. A biciklifékek keresései 145, míg az étrendkiegészítőké 113 százalékkal növekedtek most, hogy beköszönt a jó idő. Szomszédaink kertjeiket is szeretik, ugyanis 112 százalékkal többet kerestek mindenféle pavilonkiegészítőre, illetve kerti sátorra.

Bulgáriában sátrakra és bőröndökre kerestek majdnem kétszer annyian, míg Horvátországban a sövényvágó ollók, a kajakok és kenuk, illetve a medencefelszerelések domináltak mintegy 50 százalékkal nagyobb érdeklődéssel, bár azért 18 százalékot ugrottak a jacuzzik is. Szerbiában is az utazáson gondolkodhatnak az emberek, ugyanis kétszer annyian kerestek rá nyári gumikra, és nagyjából 20 százalékkal nagyobb volt az érdeklődés a horgászfelszerelések iránt. Romániában pedig a kempingszékeket kutatták  60 százalékkal többen. Érdekesség, hogy a románok grafikus tableteket is hasonló mértékben kerestek, és több mint 20 százalékkal ugrott meg a könyvek iránti érdeklődés.

Az évről évre egyre melegedő nyarak és a gazdasági változások együttese még jobban felértékeli az Árukereső.hu szerepét, ahol a vásárlók a lehető leggyorsabban és a lehető legjobb áron reagálhatják le mind az éghajlati, mind a pénzügyi változásokat. Erre a legfrissebb adatok is kiváló példa, ugyanis a hőséggel párhuzamosan ugrottak meg a kapcsolódó termékek, pár érdekes, látszólag eltérő termékkategória mellett.

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.