A tavaly nyáron Sanghajban megrendezett V4 Építészeti Fórumhoz kötődik az újrafelfedezés, hogy nem Hudec (Hugyecz) László (1893–1958) az egyetlen magyar építész, aki meghatározóvá vált a kínai metropolisz arculatának kialakításában. Gonda Károly (1889–1969) nevéhez olyan ikonikus épületek is kötődnek, mint a Bank of Communication és a Cathay filmszínház, amelyek a város szimbólumaivá váltak. A Magyar Építőművészek Szövetsége megbízásából Baldavári Eszter művészettörténész térképezte fel ezt a különleges életművet, tanulmánya alapján háromnyelvű (angol, magyar, kínai) album jelent meg Nick Almasy fotóival Sanghaj ultramodern magyar építésze címmel.
Ötven éve halt meg Máriássy Félix Kossuth-díjas filmrendező + videó
Máriássy Félix, a Budapesti tavasz és az Egy pikoló világos Kossuth-díjas rendezője tanítványait arra intette: „Nem kell mindenáron filmet csinálni.”