Októberben hozta nyilvánosságra a Nagy Feró, hogy ő és a felesége is elkapták a koronavírust, és bár Feró megszenvedte a kórt, mégis viccesen nyilatkozott akkor a Borsnak:
– Már komolyan kezdtem aggódni, hogy mi a bajom, amikor a szűrésen kiderült, hogy koronás vagyok. Hála Istennek csak ez volt a baj, bár azt hittem, valami komoly!
Feró azóta felgyógyult, újra tele van energiákkal és nagyon várja az ünnepeket. Reményei szerint együtt lesz az egész családja szenteste, és bízik abban, hogy nem lesz gond ebből.

– A családban rajtam és a feleségemen kívül már három ember is átesett a koronavíruson, és azóta mindenki meggyógyult, nagyjából leküzdöttük a kórt, ezért úgy gondolom, hogy nyugodtan találkozhatunk. Úgy tudom, a vírus után egy pár hónapig védett az ember, ezért nem idegeskedem. De remélem a koronavírus is tudja, hogy védett vagyok – mondta.
A teljes cikk ITT olvasható.
Nézzen körül Nagy Feróval a Műcsarnok beatkorszakos tárlatán
A Műcsarnokban most bemutatott mintegy kétszáz fotó Kőbányai szociológiai írásaiban gyakran felbukkanó „beatünnep” és „beatünnep vége” fogalompárra fókuszál. Megjeleníti a beatnemzedék továbbélését, így a Kőbányai által „magyar Woodstocknak” tartott, május 1-jei tabáni koncertek ünnepi jellegét kidomborító, a zene felszabadító hatását olykor eksztázisban megélő sztárokat és rajongóikat, illetve a beatünnep végét jelző Beatrice-korszak, a csövesjelenség, valamint a korai punk és alternatív klubkoncertek kiábrándultabb világát.
Bár mindkét jelenségnek megvolt a nyugati előzménye, nálunk mégis sajátosan magyar jellegzetességeket öltött, nemcsak külsőségeiben, de abban is, hogy az idősebb generációval szembeni lázadásba a szocialista rendszer ifjúságpolitikájával szembeni elégedetlenség keveredett.
Jóllehet az államhatalom részéről nálunk mindig voltak a popzenének támogatott formái, a beat- és később a rock- és punkkultúra jó része a tűrt és tiltott kategóriák határmezsgyéjén mozgott.
Így volt már az Illés együttes szilenciumra ítélésének idején, és ez a szemlélet lehetetlenítette el a Beatricét, illetve vezetett számos punk- és alternatív koncert (sőt zenekar) betiltásához, egyes előadók bebörtönzéséhez a nyolcvanas években.