Magyarországon is egyre több cég alkalmazza az ingatlankezelés, valamint a létesítménygazdálkodás módszereit. Előbbi szolgáltatást az ingatlan tulajdonosa, utóbbit a bérlő veszi igénybe. A létesítménygazdálkodásnak két nagy csoportja létezik: az egyikben a bérlő részére biztosítanak szolgáltatásokat. Ilyen lehet például a recepció üzemeltetése, a bútorok beszerzése, a biztonsági szolgálat működtetése vagy a céges autók flottakezelése. A másikban – amely szintén terjedőben van – a bérlő alkalmazottai számára nyújtanak plusz- szolgáltatást. Ezek közé tartozik az étkezés, a ruhatisztíttatás, de a fitneszlehetőség biztosítása is. Észak-Amerikában és Nyugat-Európában az sem ritka, hogy a napi bevásárlást is ezek a szolgáltatók végzik el, levéve ezzel a terhet az alkalmazottak válláról, akiknek ezáltal több energiájuk marad a munkahelyi feladatuk végzésére.
Az ingatlankezelés és -gazdálkodás térnyerését, alkalmazását a költséghatékonyság növelése tette indokolttá. Egyes szakértők véleménye szerint a rendszerek alkalmazásával, szolgáltatók megbízásával a költségek akár 10–30 százaléka is megspórolható. Becslések szerint a honi piac forgalma éves szinten már több milliárd forintot tesz ki. A „tortára” egyre több a jelentkező, erősödik a verseny a szolgáltatók között, ami gyakran megnyilvánul vállalási áraikban is. A szolgáltatók számítógéppel végzik tevékenységüket. Eleinte azonban a szoftverek szinte eseti jelleggel készültek, s köszönő viszonyban sem voltak egymással a különböző területeket felügyelő rendszerek. Mára azonban az üzemeltetés speciális igényeinek megfelelő komplex szoftvereket használnak, melyek egyebek mellett megoldást kínálnak az épületek műszaki berendezéseinek kezelésére is. A modern ingatlankezelés, létesítménygazdálkodás az Egyesült Államokban alakult ki a 70-es években. Európában tíz évvel később terjedt el, leginkább Hollandiában, Németországban és Angliában. Magyarországon a 90-es évek elején, a nemzetközi cégek megjelenésével, az ingatlanportfóliók egyre nagyobbá duzzadásával párhuzamosan került előtérbe. Szakértők szerint Magyarországon a jövőben még több A típusú irodaházra lesz szükség, s ezek üzemeltetésére a tulajdonosoknak és a bérlőknek fel kell készülniük.
A betegek szeme láttára kellett újraéleszteni egy nőt a kecskeméti rendelőintézetben