Háromszáz munkatárstól vált meg a Pannon GSM mobilcég, amikor üzemeltetésre átadta vállalkozóknak 25 ügyfélszolgálati irodáját. A cég – indoklása szerint – lehetőséget kívánt teremteni az üzleteket irányító munkatársaknak, hogy vállalkozásban üzemeltessék tovább a boltot. Drozdy Győző vezérigazgató-helyettes szerint az átszervezés után nem szűntek meg ügyfélszolgálatok, és az ott dolgozók sorsáról is gondoskodtak. Az új üzemeltetőkkel olyan megállapodást kötöttek, amely garantálta, hogy a dolgozók munkaszerződése változatlanul fennmaradjon.
A valóságban egészen másképp történt az ügyfélszolgálatok kiszervezése – tájékoztatta lapunkat az egyik elbocsátott munkatárs, aki nehezményezte, hogy a Pannon vezetői korábban azt ígérték, az ügyfélszolgálatokat nem engedi ki a kezéből a cég. Az ígéretek be nem tartása pedig nem illik egy Üzleti Etikai Díjat elnyert cég arculatához – vélte informátorunk. A munkatársak elbocsátása sem történt etikusan: közölték velük, ha beleegyeznek a szerződésbontásba, bónuszt kapnak, ha nem, felmondólevelet. A szerződéses partnereket valóban kötelezték a munkatársak átvételére, azonban azt senki nem ellenőrizte, hogy hányan dolgoznak ott egy-két hónappal később. Az sem felel meg a valóságnak, hogy az ügyfélszolgálatok továbbra is teljes számban működnek – mondta informátorunk, aki csak a fővárosban három bezárt üzletről tud, de a vidéki városokban is kevesebb üzemel, mint korábban. Ráadásul a Pannon-kézben maradó ügyfélszolgálatokon is csökkentették a létszámot, és arra szeretnék rábírni az ügyfeleket, hogy számítógépen maguk intézzék problémás ügyeiket.
Századvég: Őrzi vezető szerepét a Fidesz-KDNP