Mint írják, a tervek szerint a vonatok megállási rendje is változik majd: Kőbánya felső állomást áthelyezik az Élessarokhoz, ezáltal kapcsolatot teremtve az ott közlekedő buszokkal és villamosokkal, új budapesti megállók épülnek a XVII. kerületben a térségben élők régóta hiányolt kötöttpályás kiszolgálására Akadémiaújtelep, Madárdomb, illetve Strázsahegy néven. Emellett új megálló épül a Hungária körútnál, melynek terveit a Közlekedési Múzeum építészeti tervpályázata eredményeként megkötött tervezési szerződés keretében készítteti el a BFK. Az új megállóban a hatvani és újszász–szolnoki vonalról érkező elővárosi vonatok (S60, Z60, S80, Z80) kapnak új átszállási kapcsolatot az 1-es villamosra – az új megállót a forgalmi modellezés szerint akár tízezer utas is használhatja majd naponta, tehát forgalma Zuglóéhoz lesz mérhető.
Politikai színjáték a Demokratikus Koalíció tisztújítása
Az Alapjogokért Központ vezető elemzője, Pindroch Tamás szerint Gyurcsány Ferenc széke nem ingott meg, de a politikus jelenleg egy komoly vereség kiheverésén dolgozik.