Most nem csak a forma, a technika is kocka, hiszen a hálózatról tölthető hibrid hajtás az első jelentős lépés az elektromos autózás felé. Már rá van utalva az ember az elektromos töltőpontokra, de akkor sincs tragédia, ha nincs ideje ilyesmire, és nyugodtan mehet hosszú távra is különösebb tervezgetések vagy másik autó bérlése nélkül. A T8-as fantázianevű hibrid hajtásnál a 2,0 literes négyhengeres benzinmotor kompresszorral és turbófeltöltővel karöltve dolgozik (320 LE), a villanymotor a hátsó kerekeket hajtja (87 LE). Elektromos módban utóbbi önmagában mozgatja a nagy és nehéz járművet, de a dinamika ilyenkor is megfelelő. Spórolás mellett sportolásra is lehet használni mindezt, hiszen amíg az akkumulátor bírja szuflával, addig több mint 400 lóerőnek parancsol a sofőr. Akkor sincs különösebb változás, ha netán kimerül a telep és nincs lehetőségünk tölteni, hiszen a benzinmotor még mindig bő 300 lóerővel hajt, és annyi energia mindig van, hogy szükség esetén a hátsó kerekek is aktiválódjanak.