A kisebb lökettérfogatú robogóknak fejlesztett Honda eSP+ technológia lényege, hogy csökkentették a motor belső súrlódását, a vezérműoldali forgattyústengely-csapágyat görgősre cserélték, ezzel javítva a motor fordulatszám-állóságát, csökkentették a zajt és a vibrációt, és a négyszelepes technológiával javították a gázcserét. Nem találtak ki forradalmian új dolgokat, hanem a létező megoldásokat ügyesen alkalmazzák. A motor kanyarstabilitása, egyenesfutása és menetkényelme nagyon jó. A beindítás utáni kis remegéstől eltekintve (mivel mégiscsak egyhengeres motorról beszélünk) – ez elindulás után megszűnik, azután már kellemesen, rezonanciamentesen fut. A váz kellően merev, egyedül a rossz utakat nem tolerálja megfelelően. Illetve ő még hagyján, de a rajta ülő motorost viseli meg az, amit a jármű továbbít neki. Persze tudom, viszonylag kicsi a kereke (elöl 15, hátul 14 colos), de a rugózás elég kemény. Jó útra való – mondjátok. Igen, de amíg nem az utakat készítik a járművekhez, addig a járműveknek kell alkalmazkodniuk.