Virtuálisan már száguld a Delta S2-t idéző Hintegrale

Benzines, hibrid vagy elektromos változatban is meg akarják építeni az Angelelli Hintegrale-t, amely a bukósisak plexijére vetített információkkal kommunikál.

null

Nagy tervei vannak az olasz Angelelli Automobili nevű startupnak, amely már 2 éve dolgozik a D-One elnevezésű szuperautó megvalósításán. Nem tettek le arról sem, de még azelőtt autógyártóvá szeretnének előlépni egy belépőmodell segítségével, a Hintegrale nevű egyelőre csak virtuálisan létező autót a Lancia Delta S2-es inspirálta, és ahhoz hasonlóan közútra szabadított versenyautó lesz - olvasható az Autó-Motor cikkében.

Az autóiparban forradalmi lesz az autó alapját adó váz, amely csak úgy néz ki, mint egy hagyományos acél csőváz, valójában a jelenleg az űrkutatásban használt szinterezési eljárás segítségével egyesítik a különböző elemeket, amelynek eredményeként egy hegesztéseket, csavarkötéseket és egyéb hagyományos csatlakozási megoldásokat nélkülöző, nagyon erős és könnyű alapot kapnak eredményül. Olyan vázat terveznek, amelybe előre vagy középre lehet beépíteni belső égésű motort, és természetesen akkumulátoros-elektromos hajtásra is lesz lehetőség.

 

A weboldal szerint az orrmotoros Stradale változat 1,8-as biturbót kap 280 lóerővel és összkerékhajtással, ebből 50 darabot akarnak gyártani, a következő az R változat, amelynél a hátsó tengelyre beépített 2 villanymotor segítségével valósítják meg a hibrid rendszert, aminek 400 lóerő a rendszerteljesítménye – 10 példány erejéig. Aztán jönnek a középmotoros kivitelek, amelynél már az ülések mögé építik be az 1,8 literes biturbót, és ezeknél alapból jár a hátsó tengelyre beépített villanymotorokat használó hibrid rendszer, a WRC #1 nevű és ennek megfelelően Lancia-versenyszíneket viselő modell 500 lóerős lesz és 25 példány kerül belőle, míg a Rally ONE 550 lóerős és csak 10 készül. Persze az akkumulátoros-elektromos változat a maga 4 hajtómotorjával és 952 lóerős csúcsteljesítményével túlszárnyal ezen, de az egyfelől csak rövid ideig tudja ezt az erőt és az akkumulátor miatt sokkal nehezebb is; ebből 25 példányt akarnak készíteni.

Olyan aktív aerodinamikát terveznek, amelyben 12 aktív elem van, amelyek a fékhatást is tudják támogatni, a megjelenést Davide Angelelli tervezte, és a véglegesítésben segítettek neki az Aeromeccanica technikusai és egy olasz versenyautó-tervező is. A tervek szerint versenyautósan puritán belsőt kap a Hintegrale, egyszerű LED-es kijelzővel, azért nem vesződnek ezzel, mert az autóhoz adott bukósisakok plexijén jeleníti majd meg a számítógép a fontos információkat, így azokat a sofőr mindig látja majd, nem kell levennie a tekintetét az útról, például a Stradale kivitel parkolásánál ott jelenik majd meg a körkamera képe, és az utas is kiválaszthatja, hogy miről szeretne informálódni - olvasható az Autó-Motor cikkében.

Fotók forrása: AUTÓ-MOTOR

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.