Dráma a Girón: az összetettben vezető bringás koronavírusos lett
Az élen álló holland Remco Evenepoelnek be kellett fejeznie az országúti kerékpáros-körversenyt.
Az élen álló holland Remco Evenepoelnek be kellett fejeznie az országúti kerékpáros-körversenyt.

Több millió néző számára marad örökre emlékezetes, amikor a martonvásári Szent László Huszáregyesület öt tagja vágtatott a mezőny mellett.

Az ausztrál Jai Hindley (BORA–hansgrohe) nyerte meg az olasz kerékpáros-körversenyt.

Az összetett verseny 51. helyén álló magyar bringás nem beszél mellé, elégedetlen a teljesítményével.

A kerékpárversenyzők a híres magyar vendégszeretetből kaptak ízelítőt, szinte kivétel nélkül áradoztak a magyarországi szakaszok hangulatáról.

Csiki Botond vicekapitány árult el kulisszatitkokat az emlékezetes akcióról.

A Giro d'Italia huszonkét csapata közül tizennégy itt marad nálunk, világsztárok indulnak a Tour de Hongrie-n is.

A baloldali többségű frakció 2019 óta a sokadik olyan döntést hozta, amely komoly veszteséget okoz a városnak.

Részletesen is ismertették a 2022-es Giro d’Italia magyarországi három szakaszának útvonalát.

Magyarország eredetileg tavaly lett volna házigazdája a Grande Partenzának, ám akkor a járvány miatt a viadalt őszre halasztották és Olaszországban rendezték.




A Magyar Nemzet közéleti napilap konzervatív, nemzeti alapról, a tényekre építve adja közre a legfontosabb társadalmi, politikai, gazdasági, kulturális és sport témájú információkat.

Erre a gaztettre nincsenek szavak.

A következő két évben csaknem nyolcmilliárd forintot kellene a fővárosnak a felüljárók karbantartására költenie.

Szentkirályi Alexandra szerint csak az odafigyelés hiányzik.

A nem túl körültekintő elkövető egy korábbi sérelmét akarta így megtorolni.

„Az orosz vagyon elkobzása destabilizálhatja a globális pénzügyi rendszert.”

„Ez egyenértékű a párt betiltásával.”

A stratégiai felkészülés megtörtént.

A két év múlva megvásárolható GR GT V8-as ikerturbós benzinmotorra épülő hibrid hajtása 320 km/h-s végsebességet tesz lehetővé.

Egy helyett, két szolgáltató fogja vinni az utasokat.

Mégsem vezetik be az évenkénti műszaki vizsgáztatást, ami több millió autósnak lett volna óriási pluszkiadás.
A Magyar Nemzet közéleti napilap konzervatív, nemzeti alapról, a tényekre építve adja közre a legfontosabb társadalmi, politikai, gazdasági, kulturális és sport témájú információkat.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.