Koncesszióban épülhet a reptéri gyorsvasút
A vasúti pálya 27 kilométer hosszú lesz és hat év alatt készülhet el.
A vasúti pálya 27 kilométer hosszú lesz és hat év alatt készülhet el.

Az út és a vasút együttesen ezermilliárdos fejlesztés része.

Közvetlen kapcsolat épülne a belváros és a reptér között.

Szakértők rámutatnak, hogy Kína szuperexpresszipara az ország gazdaságának egyik fő tartóoszlopává vált.

Szijjártó Péter: Kulcsfontosságú beruházás a visegrádi országok közötti gyorsvasúti összeköttetés.

Az új és legfontosabb közlekedési projekt Magyarország és Szlovákia között a Budapestet Pozsonyon keresztül Varsóval összekötő gyorsvasút – mondta a külgazdasági és külügyminiszter csütörtökön a komáromi híd átadása előtt újságíróknak a helyszínen.
Az erdélyi szakasz része lenne annak a 450 kilométeres Budapest–Kolozsvár gyorsvasútnak, amely létrehozásának tervtanulmányait tavaly januárban hagyta jóvá a magyar kormány.

Schanda Tamás szerint a V4-ek gazdasági eredményei magukért beszélnek, hiszen kimagaslóan jól teljesítenek, ám ahhoz, hogy ez folytatódjon, elengedhetetlen néhány feltétel teljesülése.
A washingtoni kormányzat megvonja a kaliforniai gyorsvasút építéséhez nyújtott anyagi támogatást és visszaperli a már átutalt mintegy 2,5 milliárd dolláros összeget – jelentette be kedden este a szövetségi közlekedési minisztériumhoz tartozó szövetségi va



A Magyar Nemzet közéleti napilap konzervatív, nemzeti alapról, a tényekre építve adja közre a legfontosabb társadalmi, politikai, gazdasági, kulturális és sport témájú információkat.

Jelentős változások lépnek életbe.

A hajléktalanság egyre súlyosabb problémát jelent a fővárosnak.

Az egészségügyi átállás 415 milliárd forintba kerülhetne: ez a megszorítócsomag része.

Gúnyos poszt a Tisza balatonfüredi „frakcióüléséről”.

Ez az év katasztrófa az ukránoknak.

Nagy a baj.

Oroszország nem habozott.

Az elmúlt évek legjobb szereplésére vágyó társházigazdának különösen fontos a szerda esti mérkőzés.

Egy komplett körforgalmat és a benne lévő járműveket repülte át a Mercedes, annyira megdobta a padka.

Brussels is building a war economy.
A Magyar Nemzet közéleti napilap konzervatív, nemzeti alapról, a tényekre építve adja közre a legfontosabb társadalmi, politikai, gazdasági, kulturális és sport témájú információkat.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.