Minden lánc olyan erős, amilyen a leggyengébb láncszem. Ez a tétel igaz a szállítási láncokra is. Ha A pontból B-be kívánunk eljutni, azzal a problémával kerülünk szembe, hogy ugyanaz a jármű, amely nagy távolságra gyorsan és hatékonyan eljuttat sok utast vagy árut, csak a cél közeléig jut el. Az utolsó kilométereket ugyanis valahogy máshogy kell megoldani. A nemzetközi logisztikában és személyszállításban last mile-problémának hívják ezt: a repülőtérre, a vasútállomásra, a buszpályaudvarra vagy a kikötőbe eljutni sokszor több gondot okoz, mint maga az utazás. Igaz ez a városi közlekedésre is, a metrómegállótól is haza kell jutni valahogy. Kis problémának látszik, de valójában óriási jelentőségű: a világ nagyvárosainak mindennapi közlekedését éppen az utóbbi években állította a feje tetejére az elektromosroller-megosztó rendszerek elterjedése. A személygépkocsihoz sem véletlenül ragaszkodnak az emberek, holott kockás papíron kiszámolva érthetetlenül nagy többletköltséget jelent: az elindulás és a megérkezés élménye egészen más úgy, mintha gurulós bőröndöt húzva indul neki a család a tengerparti nyaralásnak.
Nyolcezer-ötszáz a pörkölt, majdnem kilencezer a kacsa, de a kürtőskalács „csak” négyezer a Vörösmarty téren
Van olcsó menü is 1600 forintért, de azt nem verik nagydobra.