Közétette második negyedéves eredményét a Facebook, amely igen erős lett és az elemzői várakozásokat is jócskán meghaladta, jóllehet ennek az is oka, hogy a tavalyi év azonos időszakában visszaestek a reklámbevételek az akkor még új járványt övező bizonytalanságok miatt. Az árbevétel 29 milliárd dollár lett, ez 56 százalékos növekedés egy év alatt. A reklámok ára 47 százalékkal emelkedett, miközben hat százalékkal több reklámhelyet sikerült értékesíteni. A cég nyeresége a negyedévben 10,4 milliárd dollár lett, ami több mint duplája az egy évvel korábbinak.
A napi szinten aktív felhasználók száma 1,91 milliárd, ami hétszázalékos növekedés egy év alatt, a havonta aktív felhasználók száma pedig 2,9 milliárd, ez ugyancsak hétszázalékos növekedés. Mivel a felhasználók nem kis hányada cég vagy vállalkozás, azt lehet mondani, hogy az emberiség negyede és a vállalkozások színe-java felhasználó (utóbbiak számára szinte megkerülhetetlen a jelenlét), a havonta aktív felhasználók tábora pedig az emberiség negyven százaléka, a 12 év alatt gyerekeket leszámítva a fele. Ezzel a Facebook gyakorlatilag elérte a világon elérhető legnagyobb felhasználókört, mondhatni, fogyasztótábort, így a további növekedési lehetőségek már limitáltak.
Erre utalt is a cég az eredményközlést követően:
a nagy növekedés időszaka lezárul, a következő negyedévekben csak kisebb árbevétel-növekedést várnak.
Az egy felhasználóra jutó átlagos árbevétel tíz dollár, ez persze kontinensenként jelentős eltérést mutat: az észak-amerikai felhasználók esetében messze a legmagasabb.
A 2004-ben alapított cég, azt mondhatjuk, hogy mostanra elérte, amit csak lehetett, bár a társaság vezetője, Mark Zuckerberg gyakran előáll új ötletekkel, így nem kizárt, hogy a közösségimédia-funkciót sikerül a jövőben kiegészíteni új irányban. A befektetők mindenesetre hosszú távon is elégedettek lehetnek, hisz amikor a részvény tőzsdére jött, sokan túlértékeltnek tartották, mondván, a cég még nem bizonyította, hogy tud-e nyereséget termelni. Ez kétségkívül így volt, a negyven dollár körül kibocsátott papír ára húsz dollár alá esett, de aztán jött a fordulat.